Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2952566
Ja.. De poep van Dwayne ziet ook zo uit ;D ;D Meestal niet zo fluo geel. Maar wat mosterd achtiger.. tot groen als hij uit het flesje heeft gedronken :(

Ziet ontslasting van flesvoeding babys zo anders uit dan? Ik denk dat ik juist in het ziekenhuis stond als Dwayne zo weinig zou poepen ;D Hier toch wel een 5 volle poepluiers per dag. En soms ook idd als je NET een schone om hebt gedaan, Maarja, ik poep ook liever op een schone wc :P

Ffkes een foto update :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

samen op terras :)
Afbeelding

Hier was hij 100 dagen oud :)
Afbeelding

Eigenlijk moest hij even slapen gaan ::) maar hij dacht daar zelf anders over..
Afbeelding

Met handen en voeten spelen ;D
Afbeelding

3 speeltjes tegelijk :P
Afbeelding

Ik vind het echt zo'n lekker menneke :smitten:

Afbeelding
#2952591
Als ze uitsluitend bv kreeg poepte ze ook 5 keer per dag of meer.
Toen de fles er bij kwam bleef het gelijk( nuja, ze krijgt nog steeds bv natuurlijk) maar het ging echt geweldig stinken.
Nu er vaste voeding stilletjes aan bij komt kan ze moeilijk poepen. Ik zou meteen weer blij worden van spuitluiers
#2952797
Herkenbare poepplaatjes :biggrin2: :-X
Sinds we groenteprut erbij geven is de poep direct anders.
Meteen dikke plakpoep. Ze heeft 2 dagen moeilijk kunnen poepen en dan moest ze huilen tijdens het persen.... super zielig!! Toen maar weer een dagje geen groente gegeven. Ben benieuwd hoe het morgen gaat.

En wat een schatje nadia  :smitten: :smitten:
#2952801
Else! schreef: Herkenbare poepplaatjes :biggrin2: :-X
Sinds we groenteprut erbij geven is de poep direct anders.
Meteen dikke plakpoep. Ze heeft 2 dagen moeilijk kunnen poepen en dan moest ze huilen tijdens het persen.... super zielig!! Toen maar weer een dagje geen groente gegeven. Ben benieuwd hoe het morgen gaat.

En wat een schatje nadia  :smitten: :smitten:
Gaat hier ook erg moeilijk. Nu ze huilt wel niet. We rapleyen, nog, niet. Dus ik heb er maar genoeg olie bijgedaan. Kan maar glijden ;D
#2952828
Hier tijdens alleen bv werd ik er werkelijk gek van. Alle merken luiers geprobeerd maar hij poepte gewoon water. Vijf of zes setjes kleertjes per dag was geen uitzondering.
Ik heb bijna de vlag uitgehangen dat na het starten met rapley-en er eindelijk wat dikkere poep kwam, dat was het einde van de lekluiers!
Tijdens de tandentijd geen verschil gemerkt van geur of wat dat ook.

Wat een lekker ventje is dwayne nadia!!
#2953180
koekje schreef: Ahhhh!
En het meeste gaat er nog in ook!



Vera heeft bobbels op haar bovenste tandvlees. Ze is 2 dagen behoorlijk uit haar hum, maar ze is afgelopen woensdag weer gevaccineerd en het is warm plakweer. Verder kwijlt ze al een tijdje best veel en knaagt op de rammelaar.
Krijgt ze tanden?
Ik zeg al een maand dat ze tanden krijgt  ;D
Ze kwijlt gigantisch veel, steekt alles in haar mond en ik voel iets.
Maarja, ze komen toch niet door.

Maar veel kans dat het wel zoiets is
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door