Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2805829
Wat knap wenche.
Ik ben helaas enorm a-creatief en altijd enorm jaloers op mensen die dit zo mooi kunnen.
Ik ben m'n kilo's op één na al kwijt, maar m'n conditie is ver te zoeken.
Nu enorme buikspierpijn na m'n eerste keer fanatiek dressuren met het peerd......
Zijn er mensen met ervaring met de combi van borstvoeding en echt fanatiek sporten? Ik ben bang  dat het enorm terug zal lopen als ik echt ga sporten.
#2806014
Ik heb vandaag weer gewinkeld en ben nu bijna compleet met mn positiekleding. Winterjas is onderweg, net als wat extra shirtjes. Misschien dat ik nog een paar longsleeves nodig heb, maar die zijn zo besteld bij de H&M. Vandaag heb ik een vest gekocht bij de prenatal en ik vind dat het me heel goed staat.
Ik begin ook echt wel een blije rozige zwangere te worden  :-[  :biggrin2:
Ook vind ik mn buik inmiddels helemaal bij me horen en me ook goed staan. Hij is wel groot en behoorlijk naar voren (ipv rond en opzij), maar ik denk dat ik het wel kan hebben.
Ik loop de hele dag in lange rokken en jurken en vind het leuk. En ik heb een nieuwe sjaal gehaald voor in mn haar  :)
#2806035
koekje schreef: Ik heb vandaag weer gewinkeld en ben nu bijna compleet met mn positiekleding. Winterjas is onderweg, net als wat extra shirtjes. Misschien dat ik nog een paar longsleeves nodig heb, maar die zijn zo besteld bij de H&M. Vandaag heb ik een vest gekocht bij de prenatal en ik vind dat het me heel goed staat.
Ik begin ook echt wel een blije rozige zwangere te worden  :-[  :biggrin2:
Ook vind ik mn buik inmiddels helemaal bij me horen en me ook goed staan. Hij is wel groot en behoorlijk naar voren (ipv rond en opzij), maar ik denk dat ik het wel kan hebben.
Ik loop de hele dag in lange rokken en jurken en vind het leuk. En ik heb een nieuwe sjaal gehaald voor in mn haar  :)
Gelukzak :biggrin2:
Ik heb nog steeds geen jas gevonden en begin het stilletjes aan ook op te geven...
#2806139
Wat fijn koek! Ik heb nogsteeds niet meer dan 2 broeken. En eigelijk zitten ze me niet goed. (de band is nog echt te groot, waardoor het gekreukeld onder mijn boven kleding zit. En gewone spijkerbroeken wil ik niet meer kopen, omdat ik mijn normale fuguur niet meer heb.

Ik hou van shoppen, maar vind positiekleding kopen niet leuk. Ik vind het echt zonde geld. Iets kopen wat ik nog maar 20 weken zal dragen  :-\ Misschien nog een paar dagen/weken langer. Maar dan houd het ook op.
#2806177
Idd zonde geld Nadia... ik had er ook 2 gekocht. Verder had ik nog een soort van sportieve broek die genoeg meerekt, haha! Jas heb ik niet gekocht, gebruik wel die van manlief. En verder 2 shirtjes maar die kan ik zo ook aan.

Hier is het leuk dadelijk.... 14 maanden uit elkaar. Ben nu 27,5 week.
Laatst gewijzigd door _Sandra_ op za 09 nov 2013, 22:35, 1 keer totaal gewijzigd.
#2806181
Nadia schreef: Wat fijn koek! Ik heb nogsteeds niet meer dan 2 broeken. En eigelijk zitten ze me niet goed. (de band is nog echt te groot, waardoor het gekreukeld onder mijn boven kleding zit. En gewone spijkerbroeken wil ik niet meer kopen, omdat ik mijn normale fuguur niet meer heb.

Ik hou van shoppen, maar vind positiekleding kopen niet leuk. Ik vind het echt zonde geld. Iets kopen wat ik nog maar 20 weken zal dragen  :-\ Misschien nog een paar dagen/weken langer. Maar dan houd het ook op.
Ik kan me voorstellen dat je het zonde van je geld en moeite vind. Jouw buik is totaal niet met de mijne te vergelijken.
Ik heb in het begin mn gewone rokken veel gedragen, vooral de rokken met stiek en elastisch materiaal en dan droeg ik ze onder mn buik. Ik heb 1 positiespijkerbroek en daarvan zit de positiestiek ook tot op mn ribben en daar lubbert deze. Maar er zijn ook kleren met een kortere stiek of die je specifiek onder de buik draagt. Misschien is dat ook iets voor jou.
En anders misschien wat gewone kleren van mensen lenen ofzo, die gewoon 1-2 maten groter hebben dan wat jij hebt. Dat zal je nu beter passen.
Ik vind je buikje wel schattig, maar praktisch is het qua kleding natuurlijk niet zo. Ik merk ook dat de meeste positiekleding is voor een mediumbuik en die moet je maar net hebben. Ik zal aan het einde daar ook niet meer inpassen, ondanks dat ik daar nu al op gewinkeld heb en veel dingen minstens een maat groter dan normaal heb gekocht.
#2806192
Martine-Tom schreef: @koek, zomaar nieuwsgierig, passen je gewone rokken niet meer als je ze onder je buik draagt?
In mijn hoofd werkt dat best goed maar volgens mij isde werkelijkheid wat lastiger  ;)
Ik heb er 1 die ik net pas onder mn buik, misschien nu al niet meer. Een zwangere buik is anders dan een gewone spekbuik. Een zwangere buik zit namelijk toch wat lager en begint als eerste redelijk laag te groeien. Dat is ook nog het punt waar gewone kleding zit, ook als je het onder je buik draagt.
Bij mij zitten daar ook precies 2 brede heupen  :P
Een zwangere buik is ook steviger dan een spekbuik. Je kan niet even je kind boven je broek hangen, net zoals met een vetrol wel zou kunnen.



Ik ben trouwens net terug van mn zus en daar zaten ook mensen die ik helemaal niet ken en ik kreeg weer te horen dat ik veel buik heb voor de hoeveelheid zwangerschap. Niet lullig van ze bedoeld, maar ik vond het opvallend.
Ik denk dat ik er zomaar gewoon meer zwanger uitzie omdat ik nogal naar voren draag.
Door Martine-Tom
#2806197
koekje schreef: Ik heb er 1 die ik net pas onder mn buik, misschien nu al niet meer. Een zwangere buik is anders dan een gewone spekbuik. Een zwangere buik zit namelijk toch wat lager en begint als eerste redelijk laag te groeien. Dat is ook nog het punt waar gewone kleding zit, ook als je het onder je buik draagt.
Bij mij zitten daar ook precies 2 brede heupen  :P
Een zwangere buik is ook steviger dan een spekbuik. Je kan niet even je kind boven je broek hangen, net zoals met een vetrol wel zou kunnen.
Ah, lekker visueel omschreven maar nu snap ik hem wel  ;D
Ik ben niet verder dan 16 weken gekomen en toen paste ik "gewone" broeken in 1 of 2 maten groter nog  ;)
#2806202
Leuk om mee te lezen met alle zwangeren die ook aan t 'moederkloeken' zijn :biggrin2:
Ben nu 29 weken zwanger vd eerste en heb vandaag alle resterende spulletjes in huis gehaald samen met schoonmam en eigen mam, gezellig dagje :)
Naar de ikea geweest en een grote prenatal. Wat een mensen :o en wat een spullen :o, blij dat ik het nu klaar heb.... Laatste stuk gezellig als eendje gewaggeld door de winkel heen dus dat voelde errug charmant :-X
Heerlijk om te zien hoe die verkoopster proberen om iedereen een bugaboo van €1000,00 aan te smeren (ben zelf erg blij met een super strakke tweedehands mutsy).

Net alles in de kasten gepakt en t ziet er zow mooi uit  :D, stapels hydrofiel luiers, schattige kleertjes, rompers etc. ect.
Nog effies beheersen om niet alles te wassen, dat ga ik pas later doen.
Nooit gedacht dat ik t zo leuk zou vinden om kleertjes in een kast te hangen ben nl helemaal niet zo huiselijk normaal gesproken.
Hihi die hormonen doen blijkbaar hun werk....

En tja positiekleding.....
Soms vind ik mezelf erg mooi met mn buik maar soms  :-X
Vind zelf zo'n jas echt veel te duur voor nog krap 3 maandjes, pas gelukkig mijn kingsize ski-jack nog.
Verder heb ik echt dozen/ tassen vol positiekleding gekregen/ geleend van anderen. Zelf dus niet zo heel veel gekocht.
Heb nog nooit zoveel broeken gehad als nu en ook echt veel leuke/ hippe broeken :)
Heb trouwens nog 2 nieuwe voedingsbh's van de H&M liggen, ze jeuken mij echt enorm dus ga ze niet dragen, iemand interesse?
http://www.hm.com/nl/product/08585?article=08585-C

Zijn jullie al veel kg's aangekomen? Of valt dat mee?
#2806203
Mieke L. schreef: nou berg je dan maar, dat wordt alleen maar erger als de baby er is. (overigens niet alleen van vrouwen)
Ik geloof je graag. 1 voordeel, het lijkt erop dat ik mijn hersenen kwijt aan het raken ben. Dus kan het links erin en rechts eruit.

Maar zoals de info wat koek kreeg. Wat heb je daar aan? Lekkere nuttige mededelingen ::)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door