Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Sonja
#2737428
MarijeEnBoomer schreef: Vriendinnetjes zijn naar mijn weten daar geslaagd voor maat Heul groot en Gigantisch
Ze moesten wel besteld worden dus daarom misschien niet online?!
Ik zal eens kijken. Het stomme is dat ik ze zelf niet eens zo heel erg groot vind.  ??? Maar ik heb gewoon geen logische maat meer.
#2737429
Sonja schreef: Ik zal eens kijken. Het stomme is dat ik ze zelf niet eens zo heel erg groot vind.  ??? Maar ik heb gewoon geen logische maat meer.
Nee heb meerder vriendinnetjes erover horen klagen.
Vind het ook onlogisch!
Als je bij de livera geen geluk hebt geef even een gil dan ga ik verder vragen  ;)
Gebruikersavatar
Door Sonja
#2737431
Decibels schreef:
absoluut...! Zwanger zijn is sowieso een 'wonder', maar bij Sonja is het een dubbel wonder...!
Ik heb eigenlijk best wel een wonderlijk leven. Zeker over de afgelopen paar jaar zou ik zo een boek kunnen schrijven. Ik begrijp zelf niet hoe ik het voor elkaar heb gekregen om in relatief korte tijd zulke hoge pieken en dalen door te maken.
Gebruikersavatar
Door Sonja
#2737432
MarijeEnBoomer schreef: Nee heb meerder vriendinnetjes erover horen klagen.
Vind het ook onlogisch!
Als je bij de livera geen geluk hebt geef even een gil dan ga ik verder vragen  ;)
Ik dacht al dat ik een raar lijf had.
Nou ja, nou is dat misschien ook wel zo.  ::)
Maar die voorgevel ziet er toch echt niet uitzonderlijk uit.  ???
Door wenche
#2737470
Jawel, ik ben gezegend met een borst,- of blaasontsteking...
Urine zaten wat ontstekingscellen in, maar niet extreem, borst weten we niet zeker...
Dus zit nu aan de antibiotica :s
Hopen dat de koorts snel een beetje zakt... (Zit nu op 38,4) die warmte in je lijf is vreselijk :s
Bh zit nu ook niet lekker meer door de stuwing, terwijl ie wel groter gekocht is dan normaal... Maar volgens de vk trekt dat weg na de stuwing...

Mijn bh's komen ook bij bonprix vandaan...
Had er 2 met beugel, maar dat zat echt niet lekker, dus snel 2 zonder beugel besteld en dat zit een eind beter
Door Jantina
#2737480
Ooooh balen Wenche! Ik moet vandaag nog mijn antibiotica slikken en dan is de kuur weer voorbij. Hopen dat de deuren van ons kruidenwinkeltje op het dorp weer open zijn na de vakantie want verder kan ik hier nergens de pro biotica van Orthica krijgen en die wil ik toch wel heel graag gaan slikken vanaf morgen om de boel weer een beetje in balans te krijgen.
Vanmiddag ook weer naar gynaecoloog, ben benieuwd.
Door orinake
#2737502
ik loop nog steeds rond, regelmatig felle krampen, maar dat is het ook.
Wat me wel stoort is dat ik ons beebje veel minder voel :s
Ik weet wel dat dat enigzins normaal is naarmate ze indalen, maar toch.
Als je zo van heel felle bewegingen naar zo goed als niets gaat doet dat toch vies :'(
Ik twijfel nu of ik even naar het ziekenhuis zou bellen of niet.
Ik wil natuurlijk niet de paniekerige tuttebel zijn die daar voor niks wat tijd in beslag neemt:s
#2737513
orinake schreef: Ik twijfel nu of ik even naar het ziekenhuis zou bellen of niet.
Ik wil natuurlijk niet de paniekerige tuttebel zijn die daar voor niks wat tijd in beslag neemt:s
Hier op het ziekenhuis zeggen ze (echt bij élk bezoek en elke controle): we hebben liever dat je 100x voor niks belt of komt dan dat je te laat bent, dus gewoon even bellen!!!

knufffffff
Door Leonike
#2737518
Jantina schreef: Het wordt een keizersnede dus daar idd maar rekening mee houden.

Zoooo wat een hel die kinderwagen zeg  :rant: . Zit echt een beschrijving van 0,0 bij en alles losse onderdelen. Het is gezellig hier...  :P
Ik dacht dat je makkelijk reiswieg en maxi-cosi kon wisselen maar dan moet je dus iedere keer dat adapterset opnieuw monteren? Wat een gedoe! Kost ff 800 euro, heb je nog niks....
Jantina,

Bij ons konden we de adapters gewoon in de Maxi-Cosi blijven zitten. Betekend wel dat de Maxi-Cosi niet kan schommelen als ie op de grond staat (is ook niet de bedoeling,  maar toch, mijn schoonzus vond dat een nadeel).
Dus alleen de bevestiging bij de wagen loshalen, niet die bij de MC.
Gebruikersavatar
Door Pauline
#2737539
orinake schreef: Toch maar al men moed verzameld en gebeld (oh wat haat ik die telefoonfobie op zo'n momenten!)
Fanne komt naar huis, we vertrekken zodadelijk naar het ziekenhuis voor monitor.
Goed dat je gebeld hebt, hopelijk kunnen ze je daar gerust stellen.  :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door