Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door orinake
#2729724
hier hebben de honden ook meer last dan wij denk ik.
Illa en Lykaios zitten nu wel buiten in de schaduw nu het daar wat begint te verkoelen door de wind die er staat.
Isack ligt in de keuken in de bench te puffen, voor hem is het nog te warm.
Vandaag een keer of 4 hun zwembadje opgevuld met fris water.

Ik zal blij zijn als we een dagje verder zijn, morgen geven ze hier maar 25° zal een stuk schelen!
Zodadelijk een verkoelend badje nemen en hopen dat mijn voeten weer de normale proporties aannemen.
Want een olifant is er niets tegen vandaag.
Gewoon rondlopen doet al pijn van de zwelling :s
Door orinake
#2730275
En we zijn al weer wakker ook.
Vannacht pas rond 4u in slaap gevallen en om 7u30 schrok ik wakker omdat ik me overslapen had.
De kindjes gaan vandaag naar de Efteling met men ouders, zussen en schoonbroers.
Eneas was al bij men ouders, maar Eowynn moesten we dus deze morgen nog bij men zus afzetten om 7u15.
Om 7u30 schrik ik wakker, rol me uit men bed zo snel ik kan (wat momenteel geen deugd doet :(), Geen dochter in haar bed, geen Fanne thuis...
Hij heeft mij dus laten slapen en is Eowynn alleen gaan wegdoen.
Hij is ook direct door naar een kennis om wat te gaan helpen daar, dus ik zit nu alleen tot 17u30.

Ik denk dat ik er een pyjama dagje van ga maken en alleen wat wasjes draaien.
De rest van de kuis blijft staan voor morgen en vanavond eventueel een deel.
Zo'n dagje rust zal mijn buikje vast niet erg vinden!
Door Jantina
#2730296
Nou ben na een wakker nachtje ook opgestaan als een zombie zeg. Lijkt ook wel of je lichaam dan weer vreselijk moet wennen aan zo'n weersomslag. Mijn gewrichten doen vreselijk pijn. Helaas drukke dag voor de boeg, dus zal me ergens moeten opladen ben ik bang...
Gebruikersavatar
Door Riek
#2730478
Ivonne schreef: Afbeelding

zes weken; lief, ondeugend en erg alert
(én enorm last van darmkrampjes..... huilen)
Och, wat een schatje!
Je hebt vast al venkelthee of een theelepeltje tomatensap geprobeerd?
Met haar buik op jouw onderarm leggen, haar hoofdje richting je elleboog en dan een beetje wiegen, wil ook wel eens helpen.
Alleen wel jammer dat je dat niet 24 uur per dag volhoudt.
Door connie63
#2730492
Riek schreef: Och, wat een schatje!
Je hebt vast al venkelthee of een theelepeltje tomatensap geprobeerd?
Met haar buik op jouw onderarm leggen, haar hoofdje richting je elleboog en dan een beetje wiegen, wil ook wel eens helpen.
Alleen wel jammer dat je dat niet 24 uur per dag volhoudt.
Riek dat is oudewets blijkt , want die adviezen gaf ik ook aan me dochter
Maar tegenwordig moet je infacol geven of inbakeren , net zo als dat het water voor de voeding niet meer gekookt hoeft te worden :-\
Ik heb flinke discussie's gehad met de kraamhulp van me dochter  ::)
Door orinake
#2730493
connie63 schreef: Riek dat is oudewets blijkt , want die adviezen gaf ik ook aan me dochter
Maar tegenwordig moet je infacol geven of inbakeren , net zo als dat het water voor de voeding niet meer gekookt hoeft te worden :-\
Ik heb flinke discussie's gehad met de kraamhulp van me dochter  ::)
lol die oude middeltjes kunnen even goed helpen hoor :)
Vroeger werkte ze ook dus waarom zouden ze nu niet meer helpen he :)
#2730498
Maar ik neem nu als volwassen vrouw ook venkelthee als ik last van mijn buik heb (en gemberthee als ik misselijk ben), omdat het werkt. Ik zou het dus gewoon proberen. Infacol klinkt chemisch, dan zou ik liever venkelthee in een baby stoppen.
Door Jantina
#2730506
connie63 schreef: Riek dat is oudewets blijkt , want die adviezen gaf ik ook aan me dochter
Maar tegenwordig moet je infacol geven of inbakeren , net zo als dat het water voor de voeding niet meer gekookt hoeft te worden :-\
Ik heb flinke discussie's gehad met de kraamhulp van me dochter  ::)
Ik weet nu al dat mijn moeder die discussies ook gaat hebben! Heb haar tijdje terug mee genomen naar verloskundige en toen wilde ze ook weten waarom urine niet meer gecontroleerd wordt, buik niet meer opgemeten enz. Dan he je als dochter wel zo'n 'eeeuh, mam....' momentje hoor! Maa tegelijkertijd weet je dat je moeder altijd het bestevmet je voor heeft!
Door orinake
#2730514
Jantina schreef: Ik weet nu al dat mijn moeder die discussies ook gaat hebben! Heb haar tijdje terug mee genomen naar verloskundige en toen wilde ze ook weten waarom urine niet meer gecontroleerd wordt, buik niet meer opgemeten enz. Dan he je als dochter wel zo'n 'eeeuh, mam....' momentje hoor! Maa tegelijkertijd weet je dat je moeder altijd het bestevmet je voor heeft!
word hier nog wel gedaan.

Ik ga altijd met mijn ventje naar de gyne, dien stelt geen vervelende vragen :)
Nee, meestal maken ze grapjes over het feit dat ik beter naar Turkije (je hebt daar ergens heel gezonde waterbronnen voor huidaandoeningen) op vakantie zou gaan en dat ik dan een kaartje moet sturen (mijn gyne is een turkse dame ;))


Hmmmmmmm 38 weken vandaag, en we blijven voort pikkelen he :)
Af en toe moet ik wel eens blijven staan als er een ferme steek door men buik trekt, maar verder gebeurt er niet veel.
Dinsdag terug op controle.
Ben nu aan het twijfelen of ik men valiesje al in de auto zou zetten of niet...
Vorige controle heb ik nadien een hele tijd harde buiken gehad, als het deze keer nog meer effect heeft, heeft het misschien weinig nut om nog naar huis te komen :p
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door