Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#2747281
zurca schreef: Deze kom ik tegen op de pagina van Carnibest;
Zencha dierbenodigdheden
Chantal Meijer
Pucklaan 10
7981 LN Diever

Edit; http://www.zenchadierbenodigdheden.nl/
o dat is goed om te weten, want 15 kg barf gaat niet passen in een vriesvakje.

Maar ik denk dat ik maar ga annuleren, lees net een beoordeling op Zoover over het park waar we heen gaan.
We gaan dus nooit meer naarl Hunerwold State, want géén telefonisch bereik dat kan écht niet. Internet is ook een drama, want voor het schandalig ‘hoge’ bedrag van € 20,- kregen wij één verbinding. Tethering naar meerdere apparaten is niet mogelijk! Wij hebben twee kinderen met aanhang, dat zijn vier Smartphones. Mijn vrouw en ik ook en dan nog eens twee laptops. Dus eigenlijk acht connecties, dat zou € 90,- voor die ene week gaan kosten! Die internetverbinding was bovendien waardeloos. Volgens de receptie was er een tijdelijke storing, ja, ja. Als oplossing bood men (tegen een borg van € 25,-) een Wi-Fi versterker aan. Daarmee lukte het enigszins (veel onderbrekingen en dus weer inloggen) om via één laptop internet verbinding te krijgen. In welke tijd leven ze hier eigenlijk?
Dat moeten we niet hebben hoor  :biggrin2:
Door zurca
#2747287
*Dorothea* schreef: o dat is goed om te weten, want 15 kg barf gaat niet passen in een vriesvakje.
Ik zou, voor de zekerheid, eerst even contact opnmen of je idd. zo langs kan komen voor wat KVV ;)
Maar ik denk dat ik maar ga annuleren, lees net een beoordeling op Zoover over het park waar we heen gaan.
Dat moeten we niet hebben hoor  :biggrin2:
Ohhh annuleren!! Tssss.... geen internet, hoe verzinnen ze het :o ;D
Door Tanna
#2747520
*Dorothea* schreef: o dat is goed om te weten, want 15 kg barf gaat niet passen in een vriesvakje.

Maar ik denk dat ik maar ga annuleren, lees net een beoordeling op Zoover over het park waar we heen gaan.
Dat moeten we niet hebben hoor  :biggrin2:
Ik lig in een deuk!!!! ;D ;D ;D ;D
Door Martine-Tom
#2747536
Angelique schreef: Wat een krenten. Wel allemaal een smartphone, maar blijkbaar niemand met een fatsoenlijk abootje erbij  ::)
Ja dat dacht ik ook al...als ik er behoefte aan zou hebben maak ik van mijn foon wel een hotspot, eigenlijk nooit getest hoeveel apparaten je daarop kan hangen...heb 2 laptoppen en een tablet...ga het eens testen of dat kan  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door var Stolthet
#2747537
Nu is de verbinding in omgeving wateren/diever wel bagger hoor... Toen ik nog nachtdienst draaide daar ooit in de winter gestaan met een auto die het niet meer deed.. en mijn telefoon niet geen bereik had
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2747555
koekiesranch schreef: Nu is de verbinding in omgeving wateren/diever wel bagger hoor... Toen ik nog nachtdienst draaide daar ooit in de winter gestaan met een auto die het niet meer deed.. en mijn telefoon niet geen bereik had
Maar daar kan het park dus niets aan doen, moet je bij de provider ofzo zijn...toch ???
Door ellenned
#2747590
Bij Chantal ( Zencha) haal ik ook KVV als ik op de camping sta. Een aardige meid, beetje chaotisch in de vriezers....
maar ze heeft altijd wat je wilt, als je van te voren belt wat je wilt hebben bestelt ze het voor je. Ennnnn je kan bij haar parkeren ( ze woont echt fantastisch)en kan daar gelijk het bos in waar je echt heerlijk kunt wandelen, vanmiddag weer geweest.....
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#2747721
Angelique schreef: Wat een krenten. Wel allemaal een smartphone, maar blijkbaar niemand met een fatsoenlijk abootje erbij  ::)
CRISIS  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#2747722
ellenned schreef: Bij Chantal ( Zencha) haal ik ook KVV als ik op de camping sta. Een aardige meid, beetje chaotisch in de vriezers....
maar ze heeft altijd wat je wilt, als je van te voren belt wat je wilt hebben bestelt ze het voor je. Ennnnn je kan bij haar parkeren ( ze woont echt fantastisch)en kan daar gelijk het bos in waar je echt heerlijk kunt wandelen, vanmiddag weer geweest.....
heeft ze alleen carnibest?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door