Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2700645
Ik geef hier wel eigen gedroogte konijnenoren als beloning aan met name kleine beer als ze zich aan onze wandelafspraken houdt. Dat is dan een set van één konijn (dus twee oren met wat hoofdhuid) dat geeft hier nimmer problemen. Ze krijgt er max 2 per dag, meestal 1. De andere krijgen er heel soms één, ook geen problemen. Ik droog ze in zo'n droger die niet warm wordt (30 graden denk ik?).

Foppe eet ook hele prooien met vacht en veren. Veren zie ik in zijn ontlasting dan wel een beetje terug (maar veel minder veer als dat er in gaat), vacht heb ik nog nooit in zijn ontlasting gezien.
#2701513
Lizzy schreef: We hebben het over oortjes! Niet over hele lappen vacht.
Ja dat begrijp ik :)
Maar als ik naar mijn eigen Tom kijk, klein onderdeurtje van 7 kilo, ik knip de gezichtjes er altijd af want dat is voor zo'n smurf echt wel een hap met haar en aangezien hij het fluf van de ooraanzet meestal al uitspuugt vind ik het gezichtjesfluff wel erg veel...

Voor grotere honden zal het wsl minder uitmaken.
#2701657
Martine-Tom schreef: Ja dat begrijp ik :)
Maar als ik naar mijn eigen Tom kijk, klein onderdeurtje van 7 kilo, ik knip de gezichtjes er altijd af want dat is voor zo'n smurf echt wel een hap met haar en aangezien hij het fluf van de ooraanzet meestal al uitspuugt vind ik het gezichtjesfluff wel erg veel...
Lijkt mij ook verstandig !
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door