Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#2686344
Angelique schreef: Alles zelf met containers vol aan laten rukken uit China, geen tussenhandel en ervan uitgaan dat 1000 x 1 euro verdienen meer oplevert dan 10 x 10 euro.
is het ook niet een hoop opgekocht spul van bedrijven die op de fles zijn?

ik zal eens even kijken waar de gedroogde kipfilet vandaan komt,
o helemaal uit Duiven!  ;D
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#2686345
TMG1961 schreef: Ik haal er altijd de diepvrieszakken..ze hebben daar van die 4ltr zakken..ideaal voor karkassen :)
ja diepvrieszakken die koop ik daar ook altijd
Door Jantina
#2686350
Dan heb ik van mijn eerste en enige bezoekje vast een verkeerde indruk gekregen. Zal er vast nog wel eens eentje tegen komen en dan ga ik er eens grondiger neuzen. Toen vond ik het vooral een grote berg rommeltjes.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#2686356
Ik koop gewoon niet zo veel  8) Maar heb wel een en ander daar gekocht, glazen, doekies , goedkope muurschilderijen, het fleurt toch op. etc En natuurlijk regelmatig diepvrieszakjes  :D
Oja het behang was zwaar kl*te om mee te werken
Gebruikersavatar
Door nova
#2686359
keetje schreef: Krabpalen voor de katten. Prima spul voor een prima prijs. Hondepoepzakjes, met een lekker luchtje. :D
wel dan de rode, want de zwarte op rol voldoen aan de topictitel.

Bij die zwarte  scheurt de bodem van het zakje kapot als je  ze losscheurt  van de rol.
het gevolg laat zich raden  :-X
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#2686361
nova schreef: wel dan de rode, want de zwarte op rol voldoen aan de topictitel.

Bij die zwarte  scheurt de bodem van het zakje kapot als je  ze losscheurt  van de rol.
het gevolg laat zich raden  :-X
ooww haha, die kan ik dan ook toevoegen aan de rij van miskopen. Had ze nog niet gebruikt wel al gekocht.
Gebruikersavatar
Door nova
#2686364
*Dorothea* schreef: ooww haha, die kan ik dan ook toevoegen aan de rij van miskopen. Had ze nog niet gebruikt wel al gekocht.
je lunt altijd een poging wagen  :biggrin2: ::)

Ander  euvel bij die rolletjes:  s'avonds zie je niet eens de naad waar je zou kunnen proberen om een  geslaagde scheurpoging te wagen.
Ik ga in de toekomst ook  voor de rode zakjes ;)
Door Suzanne
#2686388
Misser vorig jaar in december: de waxinelichtjes blijken een fractie van een mm groter te zijn dan de meeste andere en passen niet in sommige waxinelichtjeshouders.

Dit ging om de lichtjes met een brand-duur van 4 uur.

Ik heb ze nu met een brand-duur van 6 uur; die passen weer wel maar zijn toch net nog wat groter in diameter.

Verder is het toch een beetje "alle waar naar z'n geld" maar goed; ik vind dat het voor dit geld prima spul is ;-)

Suzanne
Door smulpaap
#2686403
*Dorothea* schreef: Ik krijg bijna zin om een poepzakjes topic te openen.  :biggrin2:
ik heb nu hele mooie roze  8)


Wat  hip en sjiek  :biggrin2: Hier hebben we de ordinaire van de Coop
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door