Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Binno
#2678977
Els en Max schreef: Geen idee waar jij woont, maar je mag rustig een keer langs komen om te kijken of Moos het wat vind.

Edit: zie dat je in Antwerpen woont, das een beetje ver maar als je in de buurt bent geef je maar een gil. :)
inderdaad beetje uit de buurt, maar toch bedankt ;) :-*
Door charmed
#2678982
Onze allereerste doggyride die is soepel in elkaar te zeggen. De tweede die hebben we vorig jaar gekocht voor achter de fiets (is nog wel het allereerste model) daar vind ik het ook een kriem om de pinnetjes in de gaatjes te krijgen. Maar gelukkig die hoeft ook niet meer uit elkaar.

Ik ben een maand geleden weer gaan fietsen, met doggyride. Ik vind het heerlijk om naar het bos te fietsen en daar lekker wandelen en dan weer terug te fietsen. Afgelopen zondag 45 km afgelegd, van huis naar Valthe, Emmen, Odoorn, Exloo en weer naar huis. Van die 45 km zo'n 9 km gewandeld. Heerlijk gewoon :)

Veel plezier met je doggyride
Door marina
#2678985
Ik heb de doggydeluxe op marktplaats kunnen scoren.
Heel stabiel achter de fiets, maar moet zeggen dat ik het toch nog wel zwaar vind fietsen hoor. Is toch 50 kg wat achter je hangt. Bochten enzo gaat allemaal soepeltjes.
Ben er echt heel blij mee, gebruik hem ook meerdere keren per week. Hond vind het minder fijn als met de auto lijkt het, de eerste paar minuutjes zit ze wat te piepen, maar verwacht dat dit wel helemaal zal wennen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door