Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door nienk
#2651461
ik heb qua benchtraining er niet zo veel aan toe te voegen, bij Reus ging het eigenlijk vanzelf goed.

maar qua verlatingsangst, en zo'n overdreven werklust, dat zijn dingen waar je hem met een bloesem mengsel dat voor hem is samengesteld heel goed bij kan helpen! zo simpel (paar keer per dag paar druppeltjes in zijn bekkie, of op een oor, als in bek te veel stress geeft) en de effecten kunnen echt verbazingwekkend zijn, weet ik uit ervaring. en het is niet dat hij dat dan altijd moet blijven gebruiken, of symptoom bestrijding. Reus heeft een paar keer verschillende mengsels gehad en is daar zo van opgeknapt.

idealiter ga je naar iemand toe die dat voor hem kan maken, maar iemand die er verstand van heeft kan aan de hand van jou verhaal over Tom vast ook wel iets voor hem maken en dan op sturen. EllenL hier op het forum doet er geloof ik ook iets mee. je zou ook alleen kunnen vragen welke bloesems hij moet hebben, en dan die zelf ergens kopen.

succes!!

Barfplaats wordt gesponsord door