eelke schreef:Ik ben begonnen aan een toblerone cheesecake met zoute karamelsaus, en een citroentaart. Ik kon niet kiezenHebbie die zelf gemaakt?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
eelke schreef:Ik ben begonnen aan een toblerone cheesecake met zoute karamelsaus, en een citroentaart. Ik kon niet kiezenHebbie die zelf gemaakt?
Lizzy schreef:Hebbie die zelf gemaakt?Ja, begonnen met bakken. Maar ik denk dat de citroentaart mislukt. Want er stond, schep het mengsel op de bodem, en mijn mengsel was verre van te scheppen. Maar goed, toch maar aangezet, wie weet.
eelke schreef:Ja, begonnen met bakken. Maar ik denk dat de citroentaart mislukt. Want er stond, schep het mengsel op de bodem, en mijn mengsel was verre van te scheppen. Maar goed, toch maar aangezet, wie weet.Spannend
Lizzy schreef:SpannendJa de cheesecake lijkt wel gewoon gelukt, dus ik kan altijd nog doen alsof ik toch maar 1 taart wilde maken natuurlijk
eelke schreef:Lekker?Dat is bij jou natuurlijk in voldoende mate aanwezig.
Ik ben een poging aan het doen om bierbostelbrood te bakken. Het zal mij benieuwen.
src_esther schreef:Dat is bij jou natuurlijk in voldoende mate aanwezig.Mjaaaa mits het lukt hij moet nu nog een kwartiertje rijzen en dan nog bakken.
Krijgen we een foto te zien van het resultaat?
src_esther schreef:Dat ziet er mooi uit Eelke. En lekker dus, behalve het zout? Geeft het bierbostel nog speciale smaak af?Ja, zoet denk ik. En de kafjes maken het grof. Vandaag nog een gebakken, met meer zout, dat is beter te doen. Die zit nu (behalve het proef sneetje) in de vriezer, kijken of dat goed gaat, dan kan ik brood voorbakken voor ons verjaardagsfeestje deze zomer.