Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Rabia
#2660491
Okeej, dankjewel. Dacht dat het een oranje topping was, maar dat is denk ik de lichtval.
Wel een lekkere combi voor erop!
Gebruikersavatar
Door WillyP
#2660801
Nadia schreef: Je zou er oranje voedingskleurstof In kunnen doen als je het oranje wilt hebben
Of wortelsap, da's ook oranje maar wel natuurlijk.
Door Rabia
#2660900
Ik wou eigenlijk natuurlijk kleuren, maar dat is echt heel moeilijk.
Idd omdat je geen intense kleur krijgt, maar een soort van slap aftreksel..
Door - pien -
#2661052
Dreetje schreef: 3 eetlepels mascarpone, 200 gram poedersuiker :P en 25 gram boter
Een beetje sinaasappelsap erbij? Smaakt héél lekker bij worteltaart  :D En is oranje  :biggrin2:
Door TMG1961
#2661633
Vanochtend cupcakes gebakken. Deze keer waren het chocolade-pindakaas cupcakes met walnoten, kokos, rozijnen en stukjes chocolade

Vers uit de oven:
Afbeelding

Close up:
Afbeelding
Door Jantina
#2661654
Nadia schreef: Je hebt maar zo'n klein beetje kleurstof nodig. Als ik al eens iets wil kleuren wil ik het idd mooi en intens.
Als je de 'topping' van de worteltaart wilt kleuren, zou kleurstof echt de enige optie zijn. Deze topping is namelijk bedoeld als een soort van glazuur en hard dus ook uit - water/vocht toevoegen zou het glazuur geen goed doen. (officieel is het met roomkaas trouwens en niet met mascarpone, het frisse accent wat de roomkaas toevoegd bereik je niet met mascarpone en dat is nou juist zo heel erg verrassend!)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door