Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2614028
Ik lees net dit topic en wil even wat dingen kwijt.

In de lotgering mix ben ik eens een hele vissenkop tegen gekomen, dat zeker groter was als 7cm.

Verder vind ik Barfpower een vreemd bedrijf. Ik had hondenbrokken op marktplaats staan als een particulier en kreeg een standaard bericht waarbij er gevraagd werd of ik een verkooppunt wilde worden.. Ik ging erop in met wat vraagjes omdat ik wel nieuwsgierig geworden was. Maar daar heb ik nooit antwoord op gekregen.

Even later kwam ik via via weer op zijn bedrijf uit. Hij zou die week toevallig in de buurt zijn (lees andere kant van NL) en kon dan voor 10 euro benzinekosten wel even naar mij toe rijden. Of ik 40 kilo ree vlees wilde bestellen... Toen ik zei dat 40 kilo niet in mijn vriezer paste, werd het 20 kilo en later zelfs 10 kilo.
Ik kreeg geen kans om te antwoorden, kreeg gelijk nog te horen dat er ook stapels 100% natuurlijke, gedroogde goed onderweg was naar hem. Maar wanneer dit dan binnen kwam, was blijkbaar erg twijfel achtig.
Ik geloof dat zijn hele assortiment wel voorbij gekomen is..

Hij deed alsof hij heel groot was (meerdere fokkers ed) en noemde zijn naam niet aan het begin van het telefoongesprek. Hij ratelde aan 1 stuk door en was overdreven positief over zijn producten.

Verder deed hij alsof hij zeer veel van voeding wist. Zo zou je kalf gewoon kunnen voeren aan een hond met een rund allergie!! Ook zou je hoofdhuid van de rund aan een hond kunnen voeren met een rund allergie!!  :o

Wat ben ik blij met mijn instinct ;)
Laatst gewijzigd door Roosj op wo 27 feb 2013, 16:30, 1 keer totaal gewijzigd.
#2614548
Roosj, op die manier , eerst via MP en  zo verder, is een kennis van mij, die een kleine DSZ heeft erin getuind, en ze  werd voor 325 euro getild.  :-\

Wees maar zuinig op jouw instinct :biggrin2: , dan stink je ook niet is  die oplichters praktijken
Laatst gewijzigd door nova op do 28 feb 2013, 06:47, 1 keer totaal gewijzigd.
#2614552
oei wat een berichten zeg. Het verkooppunt hier in Putten is geloof ook niet doorgegaan.Ik heb destijds een  proefpakje gekregen ,zag er best goed uit maar er was geen etiket of niks op dus ik wilde geen klant worden.
#2614851
nova schreef: Roosj, op die manier , eerst via MP en  zo verder, is een kennis van mij, die een kleine DSZ heeft erin getuind, en ze  werd voor 325 euro getild.  :-\

Wees maar zuinig op jouw instinct :biggrin2: , dan stink je ook niet is  die oplichters praktijken
Ik ben er idd heel zuinig mee ;)
#2639019
stom stom stom dus.... heb verdomme (sorry voor taalgebruik) net gisteren een bestelling geplaatst èn betaald!
En inderdaad, bellen heeft geen doel, want ik krijg geen gehoor...
:-\
Waarom keek ik ook niet eerst hier?
Naja, leergeld zullen we dan maar zeggen, maar dit doe ik dus niet weer, volgende keer eerst hier kijken en dan pas bestellen. Baal wel hoor.... :(
#2639043
eindigd het telefoonnummer wat je van m hebt op 62?...zoniet stuur mij ff een PB dan krijg je het nummer wat ik nog heb van m, hij is iig nog regelmatig aktief als ik zijn whattsapp status zie....misschien dat je m dan wel te pakken krijgt
#2639082
Hey Jara,
Inmiddels heb ik je een PB gestuurd, heb Arjan ook aan de lijn gehad, benieuwd hoe dit gaat aflopen dan...
Hij zou het geld gaan terug storten, twijfel er wel aan of ik hem moet geloven, maar ach, dat zien we dan wel weer..
#2639117
mirkeq schreef: Hey Jara,
Inmiddels heb ik je een PB gestuurd, heb Arjan ook aan de lijn gehad, benieuwd hoe dit gaat aflopen dan...
Hij zou het geld gaan terug storten, twijfel er wel aan of ik hem moet geloven, maar ach, dat zien we dan wel weer..
dutchess en ik wachten ook nog steeds op ons reevlees (of geld), dus mocht die meneer ooit bij iemand aan de deur komen met reevlees.. gewoon in ontvangst nemen het is reeds betaald door ons !! :P
#2639142
syiryo schreef: dutchess en ik wachten ook nog steeds op ons reevlees (of geld), dus mocht die meneer ooit bij iemand aan de deur komen met reevlees.. gewoon in ontvangst nemen het is reeds betaald door ons !! :P
Oooh wat erg!! En die bestelling/eerste levering was toch begin december he?
#2639183
Je ZOU zo iemand idd....!
Maar waarom doe je dat dat niet? Er kan toch aangifte gedaan worden wegens oplichting? Er zijn kennelijk meer gedupeerden; hup, naar de politie minimaal, aangeven op MP en stuur ook ff mailtje naar Tros Opgelicht. Misschien helpt het niets maar als iedereen zo denkt en dus niemand aangifte doet... wordt het ook niet wat!

Suzanne
#2639230
Ik schreef dat Suzanne, maar gelukkig heb ik toen op tijd mijn handen er vanaf getrokken/ kunnen trekken en ben ik niet gedupeerd. Dus ook al zou ik ze wel wat aan kunnen doen.... Ik heb geen poot om op te staan  ;).
Maar ben het met je eens dat dit toch een aangifte waard is, zo collectief opgelicht worden...
#2639550
Suzanne schreef: Je ZOU zo iemand idd....!
Maar waarom doe je dat dat niet? Er kan toch aangifte gedaan worden wegens oplichting? Er zijn kennelijk meer gedupeerden; hup, naar de politie minimaal, aangeven op MP en stuur ook ff mailtje naar Tros Opgelicht. Misschien helpt het niets maar als iedereen zo denkt en dus niemand aangifte doet... wordt het ook niet wat!

Suzanne
Mijn idee ook, alleen heb ik besteld, betaald en ook geleverd gekregen...dus ik heb niet om aangifte over te doen want k ben geen gedupeerde. Dat de kwaliteit niet was tov wat hij beloofd had kan men toch niets mee
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door