Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door EllenL
#2568254
Ik kan me nog goed herinneren toen ik Angel net had en ik dacht 'yes, lichaamsbeweging, nu ga ik me vast beter voelen' ik na een paar weken amper de trap op kon, dus ik ga dat heel rustig opbouwen... wii fit, hmmm, misschien af en toe eens bij cali kijken of ik er op mag ;) Of iets van tai chi ofzo gaan doen, pas ook wel bij dit programma :D
Door Nadia
#2568331
je moet wel echt eerst op les. want een hoop belangrijke dingen MOET je weten.

kiloprijs is nu volgensmij 2,75 de kilo. fitness seller in sittard verkoopt ze aan een eerlijke prijs.
ik heb er een van 8 kilo. vaak heb ik daar niet meer genoeg aan, dus wil een nieuwe aanschaffen. maar twijfel, 10 of 12.
meeste vrouwen beginnen met 6 kilo. het is een andere manier van trainen. meer kilo is dus niet altijd beter ;)

yordi, sterke gast traint met 20 en 24 kilo. maar kan zich ook uit het naadje trainen met mijn 8 kilo.

qua lichamelijke fitheid en balans is kettlebel een van de betere methoden
Door Nadia
#2568353
wel mogelijk, maar zou het niet aanraden. je hebt echt iemand nodig die naar je kijkt en he houding verbeterd, want dat heb je zelf niet in de gaten. wat ik al zei, het is niet zomaar even wat trainen. het is echt je lichaam 'upgraden'.

kijk eens bij next levels peter van dun. hij is de tweede RKC gecertificeerd. dan weet je dat je een goede trainer hebt. je gaat niet elke week op les, maar 1 keer on de 4 weken. de rest moet je thuis doen. bewegingen eigen maken en dan op les word je weer geshaped.
wellicht is de afstand te overbruggen als het maar een keer in de maand is.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#2568402
Tja als ik gewicht kwijtraak moet ik spieren kweken, moet de hondjes ook nog kunnen houden strakjes  ;D

Ik zal eens kijken Nadia :), momenteel is alles wat lastiger ivm hernia Ronald. En ikzelf heb te lange spieren dus op goede manier is erg belangrijk.
Laatst gewijzigd door Kaio op zo 13 jan 2013, 12:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Nadia
#2568405
hannabelgje schreef: Ah ik zie het al, niks voor mij, ik ben niet van de gewichten. Ik houd het maar op wandelen, steppen en paardrijden, lijkt me verstandiger.
Het is geen gewichtheffen, zoals bankdrukken enzo he. Het is anders.. lastig uit te leggen..  Yordi kan dat wel heel goed. Je mag hem wel bellen :D
Oh! Hij is ook lid van barfplaats.. Ik zal hem eens onder zijn kont schoppen :)
Gebruikersavatar
Door EllenL
#2568406
Volgens mij hebben we trouwens allemaal op dag 1 genoeg aan de turbo charge smoothie voor ontbijt én lunch... en dan een salade 's avonds haha en propvol!!
Hanna, is die 14 dagen app hetzelfde ongeveer als de 7 dagen, met filmpjes over recepten en audio coaching enzo??
#2568421
EllenL schreef: Volgens mij hebben we trouwens allemaal op dag 1 genoeg aan de turbo charge smoothie voor ontbijt én lunch... en dan een salade 's avonds haha en propvol!!
Hanna, is die 14 dagen app hetzelfde ongeveer als de 7 dagen, met filmpjes over recepten en audio coaching enzo??
nee staat verder geen coaching op ofzo, behalve de eerste dag volgens mij, maar zeker weten doe ik het niet omdat ik nog niet begonnen ben uiteraard. Wel fijn het programma op een rijtje en je kunt fijn een boodschappenlijstje maken van de door jou gekozen dagen.

Nadia ik mag mijn gewrichten niet belasten dus iets met gewichten mag ik niet doen, ik mag eigenlijk ook niet paardrijden, maar dat doe ik lekker toch.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door