Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door ~anna~
#2625088
spreeuwtje schreef: Ik heb nog niks in t foldertje gezien.
Heb wel bakjes voor op de vensterbank.
We zijn er gewoon nog niet aan toe gekomen. :)
ik droom al jaren van zo'n kasje waar je zelf in kan staan  :)
Pepers, paprika en tomaten  :D
Door eelke
#2625583
Mijn afrikanen en spinazie's gaan goed  :D wat moet ik nu straks met de spinazie doen? Ik heb die nog nooit gezaaid of gehad eigenlijk...dus, wat doe je er mee om te zorgen dat het een eetbaar iets gaat worden? :P
Door eelke
#2625593
Nynke schreef: spinazie? Blaadjes eraf, wassen, wassen, wassen en rauw, roergebakkeen of gestoofd opeten lijkt mij  :P :P
Nee jaa.....dat snap ik wel. Maar de fase tussen het oogsten en het zaaien in :P heb ze nu gezaaid en ze zijn opgekomen, maar dan :P
Door Jantina
#2625615
Wachten tot ze groot zijn  ??? ?

Of heb je ze binnen gezaait in kleine bakjes ofzo? Dat vind ik dus de pest van zo vroeg binnen voorzaaien, nu het naar buiten zou moeten ben je de klos, want het legt gelijk het lootje met dit weer... :(
geen tips van mijn kant dus!
Door Nynke
#2625623
als je ze buiten gezaaid hebt, gewoon afwachten en als je ze binnen gezaaid hebt zou ik ze nu koeler wegzetten, maar vorstvrij, met licht, schuur of zo? En dan in het weekend in de volle grond zetten.
Door eelke
#2625641
Ik heb ze voor gezaaid in zo'n bak met plastic kap, en het zijn nu nog sprietjes dus ze kunnen daar nog even in blijven staan. Ze staan op een slaapkamer zonder verwarming aan.
Maar moet ik mij er bij voorstellen dat het hetzelfde groeit als sla en andijvie, als een krop zeg maar?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door