Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Esther11
#2614981
Nadia schreef: Cool!! Wist niet dat je ook ging planten :D
Als je nog zaadjes nodig hebt :D

Mijn betaling bij zaden en zo was gisteravond ontvangen.. ben benieuwd :D
Jaja een heel stuk in de wei is afgezet daar staan ook de fruitboompjes en de fruitstruiken. Heb er wel al 2 jaar niets meer aan gedaan in de wei dan. Ben nu al 2 jaar bezig in bloempotten en bakken maar dit jaar willen we het weer goed aanpakken.
Door hannabelgje
#2615794
Yes, Yes, Yes het is maart dames en heren!!!! Zaaien maar!!!!!!
Ik kom net thuis van mijn werk en de planken voor mijn tuintjes liggen al in de tuin. Het zijn hele mooie degelijke planken. Wel iets te lang dus de tuintjes worden ietsie groter. Foto's volgen uiteraard. Onderweg ook nog even turf en compost gehaald om 1 bak te vullen. Kunnen ee morgen fijn mee aan de gang :D
Door ~anna~
#2615805
Ik ga ook beginnen met de verhoogde bakken, kunnen de honden lekker niet bij.

Wortel uit de aardegrond, maak mij dapper en gezond.
Blad en stengel, lucht en licht, geef mijn adem evenwicht.
Bloem en vrucht, gevuld met zon, dankbaar drink ik uit uw bron.
Door Esther11
#2615854
Komt Patrick gisteren thuis met ik heb het idee zodat we de groententuin gewoon op het terras kunnen doen. Heeft hij een reclame bladje waar die bakken op pootjes in staan, dus ik zeg ooo die ken ik al van barfplaats, helemaal beledigd was hij dacht ook iets nieuws te hebben. Maar er is wel een idee uiit voort gekomen met een af andere bak die op het werk hebben die gaat hij vannacht mee naar huis nemen en dan maken we er zelf een bak op pootjes van of zo iets  :D
Door hannabelgje
#2615883
Er staan inmiddels 2 bakken in elkaar, ze zijn wel een stuk groter uitgevallen, ik had planken van 130 dus de binnenmaat van de bakken is nu 128 cm, maar das niet erg. Het lukt me alleen niet om een looppad te hebben aan vier zijden van de bak, maar ik denk dat 3 zijden ook goed moet kunnen. Morgen ga ik het anti worteldoek erin nieten en de zakken erin doen en zondag zaaien. Ik ga mijn vakken maken van strotouwtjes. Die niet ik vast.
Door Nynke
#2615999
Super Hanna !!!!  Aan 3 kanten beloopbaar/begaanbaar is toch prima? Dan zet je in het midden-achtervak iets waar je weinig omkijken naar hebt, zoals rode bietjes  :P :P
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door