Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2552307
ja hoor, weer heel geschreven stuk weg... klikt bp per ongeluk weg op pc.. pff..

net de bijsluiter en eigenschappen gelezen van de ab en soms inderdaad lichte gastro intestinale klachten van voorbijgaande aard zoals braken..
dus ze moet morgen gewoon die neussonde weer krijgen en flink gevoerd worden..

ik moet niet zo mn schouders laten hangen, dus hup!! :) :)
soms is het lastig om te zien dat ze dehele dag lekker `goed` geweestis. dat ook terug te horen in het gepsrek met de arts vanmiddag en dan ga je erheen en dan valt er iets tegen en dan.... laat ik dus mn schouders af en toe hangen....

zal de vermoeidheid wel zijn. ze knokt nog hard en ze was ook echt blij om ons te zien daarstraks: grote vele kwispels :) :) en lekker `doorlopen tijdens pies en poeprondje

ik wou dat ik gewoon bij haar in de kennel kon kruipen met een dekentje :-* :-* :-* :-* :-* :-*............
#2552332
chooky schreef: Er gebeurt natuurlijk een hoop om haar heen en slapen betekent niet waakzaam zijn daarop en dat doe je natuurlijk het liefst als je baasjes die je beschermen tegen de buitenwereld in de buurt zijn  :-*
Ik blijf duimen. :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Precies. Dan durft ze te slapen.  :bigarmhug:
#2552400
Ik blijf duimen,!
vanaalst schreef: ja maar dat is toch raar.....een andere arts vertelde je dat ie niet weet waar het vocht vandaan komt
buikvliesonsteking is geen pretje....pijn oid word dan in de kiem gesmoort met methadon?
overigens is buikvlies toch ten gevolge van lekkende maag of darmen?
Dat hoeft niet, kan ook heel goed komen door een operatiewond  dat is open geweest en als er dan een bacterie doordringt....


Ik hoop dat ze snel wat meer opknapt!!!
#2552411
Hier Jos nog eens.. ( ik heb vaak de vroege wacht  ;) )

We hebben al heel wat meegemaakt met onze meid en de strijd is nog niet gestreden, maar ik heb het idee dat we aan de laatste hobbel bezig zijn ( in positieve zin natuurlijk ):
het uitroeien van een vervelende bacterie.
En dat moet je eigenlijk als een feit op zich zien. Ze heeft een infectie gekregen ( het verhaal hoe kennen we zelfs niet goed ) en daar moet nu met een ( 4-dubbele ) ab kuur een eind aan gemaakt worden.
En dat kost tijd. En waarschijnlijk net zo veel ( of ietsje langer, gezien haar conditie ) als bij een andere hond / mens met een vervelende bacterie.
Dus ja, het duurt allemaal lang als je het optelt. voor ons, voor Bon, voor iedereen die ons steunt. En natuurlijk willen we haar zo snel mogelijk gezond weer thuis hebben.
En dat gaat lukken !! :)
Met veel duimen en kaarsjes. ( en een beetje ab natuurlijk  ;) )
En heel veel steun van heel veel lieve mensen, niet op de laatste plaats die van BP !!
Dus mensen, als Wij het nog even volhouden, en Jullie het nog even volhouden komt al die positieve energie zeker en vast in Utrecht bij onze Bonnie terecht.

Wij gaan door ( en de mensen van de UU ), want BONNIE gaat door. ZIJ wil verder, vooruit, beter worden. En doet elke dag haar best een klein stapje in de goede richting te maken.

Dus nog even gas geven:  :duimen: :duimen: :duimen: :duimen:

en voor jullie:  :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door