Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door BAC
#2519025
martine-tom schreef: Van die kiprugstukken vind ik wel vervelend trouwens, kom je wel in de knoei met je menu, hopelijk word het wel van tevoren gemeld als ze er niet zijn...
Jahoor gewoon even vermelden bij de info, bij mij hadden ze drie dingen niet ze belden keurig op met een alternatief.

Ik heb zondags besteld donderdagmorgen half 7 werd het keurig aan huis bezorgd, en ja wij hebben hier een kwartier rijden vandaan een afleverpunt zitten
Door eelke
#2519046
Er waren drie site's en dat wordt er nu 1.

Verder blijft het bezorgen nog wel gewoon volgens mij hoor...ik haal altijd af in Hoogerheijde, vind dat wel erg makkelijk  :biggrin2: kan ik dat tenminste zelf inplannen.
Door keetje
#2519087
Vreemd, afgelopen vrijdag is hier een lading bezorgd, heb nog even staan kletsen met die man en hij zei vrolijk, tot de volgende keer,............maar ik geloof niet dat er hier in de buurt een verkooppunt is.
Door margreet
#2519159
Zo het is weer bezorgd,helaas anderhalf uur te laat,dat is wel vervelend als je er vrij voor neemt :-\
Mis trouwens weer twee dingen,ook vervelend.
Verder had ik Richard aan de telefoon en die blijkt er helemaal uit te zijn,maar wist wel te vertellen dat het in de toekomst allemaal gewoon bezorgd blijft worden,op het moment zijn ze druk bezig om alles netjes op de rit te krijgen,ik ben benieuwd 8)
Door eelke
#2519165
Henk is ook wel behoorlijk chaotisch hoor.. ik was er zaterdag om 5 over 10, afhalen is tussen 10 en 12, en er was niemand. Dus maar gebeld, hij dacht dat er niemand zo vroeg zou komen, maar hij kwam er gelijk aan. Zo met het afhalen heeft hij vaak ook het een of ander niet, nu waren de paarden snijdsels er niet. Dan brengt hij me niet op de hoogte, behalve als ik kom afhalen. Heb uiteindelijk het veel mooie stoofvlees voor een mooi bedragje mee kunnen nemen, dus dat is dan weer een prima oplossing, daar denkt hij dan wel weer aan mee.
Gebruikersavatar
Door Thea
#2519998
Ik heb er ook geen probleem mee dat ik het moet afhalen. Is hier met auto 5 minuten vandaan. :)
Wel dat ik er nu 2x heen moet 1x om bestelling door te geven en dan weer om het te halen. Terwijl ik dus begrijp dat bij andere afhaalpunten je het wel gewoon via de site kan bestellen.
En hij is langzaam aan wel de prijzen ook aan het verhogen bv de kiprug stukken zijn behoorlijk gestegen :-\ Terwijl ik denk een week of 3 geleden een mail kreeg dat die aanbiedingen zeker nog tot begin 2013 zouden zijn. :-X Maar ja alles word duurder.

En het scheelt dat je nu niet voor 100 euro hoef te bestellen, waardoor ik mss weer 1 vriezer kan gaan uitzetten een groot gedeelte van het jaar ;)
Door BAC
#2520184
eelke schreef: Henk is ook wel behoorlijk chaotisch hoor.. ik was er zaterdag om 5 over 10, afhalen is tussen 10 en 12, en er was niemand. Dus maar gebeld, hij dacht dat er niemand zo vroeg zou komen, maar hij kwam er gelijk aan. Zo met het afhalen heeft hij vaak ook het een of ander niet, nu waren de paarden snijdsels er niet. Dan brengt hij me niet op de hoogte, behalve als ik kom afhalen. Heb uiteindelijk het veel mooie stoofvlees voor een mooi bedragje mee kunnen nemen, dus dat is dan weer een prima oplossing, daar denkt hij dan wel weer aan mee.
Mss moet je het er bij vermelden dat je een vervangend product wilt
Gebruikersavatar
Door pike
#2520400
eelke schreef: Henk is ook wel behoorlijk chaotisch hoor.. ik was er zaterdag om 5 over 10, afhalen is tussen 10 en 12, en er was niemand. Dus maar gebeld, hij dacht dat er niemand zo vroeg zou komen, maar hij kwam er gelijk aan. Zo met het afhalen heeft hij vaak ook het een of ander niet, nu waren de paarden snijdsels er niet. Dan brengt hij me niet op de hoogte, behalve als ik kom afhalen. Heb uiteindelijk het veel mooie stoofvlees voor een mooi bedragje mee kunnen nemen, dus dat is dan weer een prima oplossing, daar denkt hij dan wel weer aan mee.
Dat is ook mijn ervaring, en het is daarom niet zo vreemd dat er wel eens wat fout gaat, maar eerlijk is eerlijk, alles wordt uiteindelijk altijd keurig netjes afgehandeld.
Door eelke
#2520415
Senta schreef: Mss moet je het er bij vermelden dat je een vervangend product wilt
Ja, maar dat is er niet altijd....heb er eens gestaan voor alleen 10 kg konijnenvlees....had hij niet meer. Tja, dan sta je daar, en dan baal ik wel...
Andere keren inderdaad altijd een hele fijne oplossing gekregen, dus verder prima. Ik kom er graag afhalen, bijna maandelijks eigenlijk :)
Gebruikersavatar
Door koekje
#2520419
Ik heb wel eens kwartelkarkasjes ipv kale losse hele kwartels meegekregen. Toen ik erachter kwam, was het te laat om te gaan ruilen en is dat 2 dagen later aan de deur omgeruild. De extra kilo rundvlees die ik bij nader inzien ook ineens wilde, werd ook gelijk meegeleverd. Ik vond dat wel netjes.
Door BAC
#2520433
eelke schreef: Ja, maar dat is er niet altijd....heb er eens gestaan voor alleen 10 kg konijnenvlees....had hij niet meer. Tja, dan sta je daar, en dan baal ik wel...
Andere keren inderdaad altijd een hele fijne oplossing gekregen, dus verder prima. Ik kom er graag afhalen, bijna maandelijks eigenlijk :)
Maar dan hebben jullie wel alletwee je best gedaan
als je niets vermeld vind ik het niet vreemd dat hij ook geen vervangend product levert.
Door eelke
#2520446
Senta schreef: Maar dan hebben jullie wel alletwee je best gedaan
als je niets vermeld vind ik het niet vreemd dat hij ook geen vervangend product levert.
Hoezo als je niets vermeld?
Ik snap je even niet zo goed eigenlijk :)

Meestal doe ik een aantal dagen van te voren een bestelling. Toen was dat 10 kg konijnvlees. Toen ik het op zaterdag kwam afhalen, was het er niet, en was ik er dus voor niks.

Wat moet ik dan aangeven  ???
Door BAC
#2520488
In het vakje met extra Info geef je dan op dat je een vervangend product wilt, als er iets niet op voorraad is.
Ik doe dit altijd en heb meerdere levenaciers gehad

En dat gaat echt altijd prima ze bellen me altidj keurig op als ze iets niet hebben
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door