Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Anne in Zweden
#3455921
Siberienne schreef: wo 18 jan 2023, 16:49 Ik was echt een beetje down van het ziek zijn. En geen energie hebben. Maar heb wel mijn trui af kunnen maken en ben er nu best trots op!

5F0138BD-61E6-4CB0-A929-63F6379E8EC2.jpeg
s

Wauw, wat mooi! Brei je ook op bestelling? :whistling: :biggrin2:

Beterschap, Sieb. Covidje opgepikt ergens, of gewoon griepje?
Door Siberienne
#3455922
Anne in Zweden schreef: wo 18 jan 2023, 17:42 s

Wauw, wat mooi! Brei je ook op bestelling? :whistling: :biggrin2:

Beterschap, Sieb. Covidje opgepikt ergens, of gewoon griepje?
Oh ja hoor, deze is ook voor een vriendin, ik heb zelf truien zat en het is meer de lol van het maken. Ken je Villmarksgensere van Linka Neumann? Heb het boek gekocht. Vingers jeuken ;)

Mijn covidtest was negatief, dus ik denk griep. Was echt goed beroerd, nu langzaam weer beter.
Gebruikersavatar
Door pike
#3455930
Siberienne schreef: wo 18 jan 2023, 18:05 Oh ja hoor, deze is ook voor een vriendin, ik heb zelf truien zat en het is meer de lol van het maken. Ken je Villmarksgensere van Linka Neumann? Heb het boek gekocht. Vingers jeuken ;)

Mijn covidtest was negatief, dus ik denk griep. Was echt goed beroerd, nu langzaam weer beter.
Niet eerder van gehoord maar wat een mooie truien stan daarin. Potverdorie. Krijg bijna zin om ook weer te gaan breien ::) Zal Malbec leuk vinden ;D ;D Ben er ooit mee gestopt omdat ik altijd de kriebels kreeg van de wol.
Door Too
#3455933
Was ik niet de enige die meteen ging kijken ;D wat prachtig.



Petje af Siberiënne, wat een monnikenwerk het is heel mooi geworden daar mag je best trots op zijn
Door Siberienne
#3455936
pike schreef: wo 18 jan 2023, 19:58 Niet eerder van gehoord maar wat een mooie truien stan daarin. Potverdorie. Krijg bijna zin om ook weer te gaan breien ::) Zal Malbec leuk vinden ;D ;D Ben er ooit mee gestopt omdat ik altijd de kriebels kreeg van de wol.
De wol die zij gebruikt (IJslandse en Noorse) is ook kriebelwol. Dat is meer voor buitenlagen dan direct op de huid. Wel fascinerend hoeveel verschillende wolsoorten er zijn!

Ik heb deze trui gebruikt in Lanolin wol van Dale, ik heb daar geen last van jeuk. En ik heb eea gebreid van alpaca wol, wat ook (bijna) geen jeuk geeft.
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3455943
Prachtige trui zeg! Wilde ook al vragen of je op bestelling doet.
Maar geen kriebelwol dan hihi.
Mijn moeder breidde altijd graag, heerlijk warm die truien. Heb er nog eentje liggen maar om de sentimentele herinnering doe ik die niet meer aan.
Door hannabelgje
#3455944
Wat een gave trui! Ik brei alleen sokken. Voor een trui heb ik het geduld niet. Ik brei die ook met wil en dat kriebelt nooit.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Door Too
#3455945
Thanks Siberiënne .. ::)
weer eens volledig verdwaald in de wereld van Lopi, ijslandse truien, kleuren en patronen, prachtige reliëf breisels, etsy, haakwerken, how to , handwerken for dummies, ikwillutikwillut
Ook al heeft de ervaring geleerd dat dit soort projecten never ever af komen
Door Too
#3455946
Gelukje van Cera
Een eigen lekker groot, homemade,bolletjeskussen :smitten:
We hadden nogal eens strijd om het kussentje dat ik gebruik voor (e-)book en tablet , waarschijnlijk komt het er straks op neer dat ik de nieuwe mag ;D
Door Siberienne
#3455948
Too schreef: do 19 jan 2023, 12:02 Thanks Siberiënne .. ::)
weer eens volledig verdwaald in de wereld van Lopi, ijslandse truien, kleuren en patronen, prachtige reliëf breisels, etsy, haakwerken, how to , handwerken for dummies, ikwillutikwillut
Ook al heeft de ervaring geleerd dat dit soort projecten never ever af komen
Villmarkinteriør : kussen overtrekken pennen 6, in 1 avond klaar :biggrin2:
Door Too
#3455949
Siberienne schreef: do 19 jan 2023, 13:34 Villmarkinteriør : kussen overtrekken pennen 6, in 1 avond klaar :biggrin2:
Eerste reactie was "jajaja, been there done that" :P maar nu is er het bolletjeskussen voor de nurks daar moet een knoedelige hoes omheen !
Grote dank!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door