-Saskia- schreef:Geen punt! We zetten er een punt achter.Haha,
Ben nog altijd aan het twijfelen voor een 5e kat
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-Saskia- schreef:Geen punt! We zetten er een punt achter.Haha,
MillyMol schreef:Bedoel je Cooper van Joyce? Dan: nee. Maar ze lijken wel heel erg op elkaar, was ons ook al opgevallen.Ja! Je kent Joyce? Wat grappig - een van mijn beste vriendinnetjes.
-Saskia- schreef:Ja! Je kent Joyce? Wat grappig - een van mijn beste vriendinnetjes.Ik ken haar (nog) niet persoonlijk, maar via een forum voor cocker spaniëls. Daar ken ik ook M@rina van. Half februari gaan we met een heleboel cockers herrie maken op de heide bij Ede en dan komen Joyce en Cooper ook. Ben heel benieuwd of Cooper en Tobias het met elkaar kunnen vinden en het lijkt me ook heel leuk om Joyce te ontmoeten!
MillyMol schreef:Ik ken haar (nog) niet persoonlijk, maar via een forum voor cocker spaniëls. Daar ken ik ook M@rina van. Half februari gaan we met een heleboel cockers herrie maken op de heide bij Ede en dan komen Joyce en Cooper ook. Ben heel benieuwd of Cooper en Tobias het met elkaar kunnen vinden en het lijkt me ook heel leuk om Joyce te ontmoeten!It's a small world!
Overigens schelen Cooper en Tobias niet veel: Coop is van februari 2013 en Tobias van juni hetzelfde jaar.
Marjolijn1080 schreef:Ja als alles volgens planning mag gaan komt er hier een Kees-kind bij.Spannend!!! Vast en zeker een heuuuul knappe vader.