Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

-Saskia- schreef:Ja! Je kent Joyce? Wat grappig - een van mijn beste vriendinnetjes. :)
Ik ken haar (nog) niet persoonlijk, maar via een forum voor cocker spaniëls. Daar ken ik ook M@rina van. Half februari gaan we met een heleboel cockers herrie maken op de heide bij Ede en dan komen Joyce en Cooper ook. Ben heel benieuwd of Cooper en Tobias het met elkaar kunnen vinden en het lijkt me ook heel leuk om Joyce te ontmoeten!
Overigens schelen Cooper en Tobias niet veel: Coop is van februari 2013 en Tobias van juni hetzelfde jaar.
mogelijk nog een halfzusje erbij voor Kaya einde van 2016 al hoop ik stiekem dat ze pas net na de nieuwjaarswisseling (of 2 maanden ervoor) ons komt versterken zodat ik Kaya rustig het nieuwe jaar in kan loodsen voordat terreur mevrouw 2 erbij komt.
MillyMol schreef:Ik ken haar (nog) niet persoonlijk, maar via een forum voor cocker spaniëls. Daar ken ik ook M@rina van. Half februari gaan we met een heleboel cockers herrie maken op de heide bij Ede en dan komen Joyce en Cooper ook. Ben heel benieuwd of Cooper en Tobias het met elkaar kunnen vinden en het lijkt me ook heel leuk om Joyce te ontmoeten!
Overigens schelen Cooper en Tobias niet veel: Coop is van februari 2013 en Tobias van juni hetzelfde jaar.
It's a small world! ;)
Wij gingen 2015 in met onze twee meiden, in april afscheid moeten nemen van Gina, men wat mis ik mijn meisje zeg!
Er komt zeker weer een zwart flatcoatje bij, maar ik was er nu nog niet aan toe, en Fendi doet het prima alleen.
Ik heb een teefje op het oog waar ik heel graag een pup van zou willen, en ik mag met de fokster samen de reu uitzoeken dus dat is super. Teefje is nog jong, maar we hopen dat ze ergens eind van het jaar loops zal worden....ze word begin augustus 2 jaar, en zal dan de loopsheid na heet verjaardag gedekt worden. Spannend dus!
Zodra er een vaccin voor VHD-2 beschikbaar is komen er weer konijnen. En we hebben nog maar 4 kippen, dus daar mag ook wel weer wat bij.

En met een beetje mazzel gaan we over een paar maanden in een vrijstaand huis met grote tuin wonen, en dan zou ik heel graag een klein bejaard hondje adopteren om Dunya gezelschap te houden in de bejaardensoos terwijl ik het jonge spul bezig houd. Nou moet ik alleen de manlief nog zo ver krijgen dat er een 5e hond bij mag komen....
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door