Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3166425
winni schreef: Ha ha dat is even een gelukkie dan ;)
Als ik 's morgens niet anderhalf uur tegen een warmtekussen op de heetste stand ga aanzitten kan ik de hele dag niets vanwege mijn rug.(slijtage tussenwervelschijven) Misschien is dat ook iets voor jou.
Maar krijg je daardoor geen  last van opgezette onderdelen in je rug, waardoor er juist weer zenuwen vast komen te zitten?

Wel interessant, dit! (o.a. ook slijtage in tussenwervelschijven - ik heb geleerd dat de meeste mensen dat hebben en niet iedereen daar per definitie last van heeft. Jij dus duidelijk wel... En ik dus duidelijk ook...).
#3166775
Charlie's Angel schreef: Ik heb ook een warmtedeken waar ik op lig 's nachts in de winter.  Niet omdat ik zo kouwelijk ben maar puur voor mijn rug.
Ik heb een warmtedeken voor de zenuwpijn in mijn benen. Voor zowel op de bank als in bed. Helpt erg goed!

Voor mijn rug heb ik een sportbrace aan laten meten. Zo een: https://www.vipermedical.nl/tracker/google/sport-en-massage/donjoy-steun-rugbrace-immolomb-ii-lumbosacrale/16585_donjoy-immolomb-ii-lumbosacrale-steun-rugbrace?gclid=CP2moo2c8cgCFYWfGwodzTEN-w

Als ik mezelf weer eens overbelast, of het schiet in mijn rug en ik kan door de rugpijn niet meer lopen trek ik hem aan. De pijn verminderd dan met 80%
Laatst gewijzigd door Hope op ma 02 nov 2015, 08:32, 1 keer totaal gewijzigd.
#3167716
Lizzy schreef: Maar krijg je daardoor geen  last van opgezette onderdelen in je rug, waardoor er juist weer zenuwen vast komen te zitten?
Wel interessant, dit! (o.a. ook slijtage in tussenwervelschijven - ik heb geleerd dat de meeste mensen dat hebben en niet iedereen daar per definitie last van heeft. Jij dus duidelijk wel... En ik dus duidelijk ook...).
Nee, het helpt echt! Lidl heeft ze ook wel eens in de aanbieding. Die kun je om je taille doen (onder je trui)met klitteband. Daar zit een heel lang snoer aan.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door