Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3411147
Wat moet je als schattige pup doen om een koekje te krijgen?

- in het lapje bijten
- stevig vasthouden
- als vrouwtje het met wat moeite uit je bek wurmt, toch proberen vast te houden
- het lapje is er toch echt uit, koekje verdiend! :biggrin2:

Èèèèèn repeat ;D
#3411179
Kim_S schreef: di 06 okt 2020, 13:17 Wat moet je als schattige pup doen om een koekje te krijgen?

- in het lapje bijten
- stevig vasthouden
- als vrouwtje het met wat moeite uit je bek wurmt, toch proberen vast te houden
- het lapje is er toch echt uit, koekje verdiend! :biggrin2:

Èèèèèn repeat ;D

dit was dan ook les 1 uit het boek: Hoe richt ik de baas af ;D ;D
#3411285
En het filmpje is echt niet te vroeg gestopt? :D
Pike heeft het nooit voor elkaar gekregen de post te brengen, hoe goed ik mijn best heb gedaan het hem te leren. Wat een stom gedoe baas ;D
Mijn herder vroeger, die wist het wel. Als we niet thuis waren nam hij de post mee naar zijn mand en ging er bovenop liggen. Om hem vervolgens compleet te vergeten. En zo vond ik boven ook wel eens post op mijn bed :biggrin2:
#3411304
pike schreef: vr 09 okt 2020, 18:40 En het filmpje is echt niet te vroeg gestopt? :D
Pike heeft het nooit voor elkaar gekregen de post te brengen, hoe goed ik mijn best heb gedaan het hem te leren. Wat een stom gedoe baas ;D
Mijn herder vroeger, die wist het wel. Als we niet thuis waren nam hij de post mee naar zijn mand en ging er bovenop liggen. Om hem vervolgens compleet te vergeten. En zo vond ik boven ook wel eens post op mijn bed :biggrin2:
Geloof het of niet, hij ging keurig zitten! :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door