Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
Ik heb in mijn glazen bol 6 pups gezien. En de verdeling is gewoon perfect, 3 reutjes, 3 teefjes. Nou zag ik ook in mijn glazen bol dat er 1 teef en 1 reu bij Lique zelf blijven :???: :biggrin2:
Door Angelique
Lizzy schreef:Ik heb in mijn glazen bol 6 pups gezien. En de verdeling is gewoon perfect, 3 reutjes, 3 teefjes. Nou zag ik ook in mijn glazen bol dat er 1 teef en 1 reu bij Lique zelf blijven :???: :biggrin2:

Dan sucks jouw bol, want als er al 2 blijven...wat niet de planning is, dan geen reu+teef.

Detail misschien nog dat Doughnut tot nu alleen maar nesten van 6 of 9 heeft gegeven.
Door Lizzy
Angelique schreef:Dan sucks jouw bol, want als er al 2 blijven...wat niet de planning is, dan geen reu+teef.

Detail misschien nog dat Doughnut tot nu alleen maar nesten van 6 of 9 heeft gegeven.
We zullen het zien....! Nou ja, hoe dan ook: bol zegt "er blijven er twee" ;D ;D ;D ;D
Door Riek
Yeahhhhh!
Alcatraz staat.
Daar komen straks 5 prachtige pupjes uitbreekpogingen in doen.
3 reutjes en 2 teefjes.
Ook ik zie 2 blijvers.
:biggrin2: :biggrin2:
Door Kaio
OK bajes al klaar, dus die gaat binnenkort permanent bezet worden.
Hmm 5 puppies 3 teven 2 reuen.
Door Hanny
Ik zie alleen een teef met wat dikkere tietjes. Maar als ze de zevende uitgeteld is, dan moet ze ook nog wel even.
De boel staat in ieder geval op tijd klaar.
Volgens mij wordt de grootte van het nest niet door de reu bepaald, maar hij heeft in ieder geval wel gezond zaad.
Ik zou er geen twee uit één nest aanhouden, lekker plaats bewaren voor een pup uit een volgend nest.
Eerst maar wachten wat er zal komen. Ik had niet verwacht haar in korte coupe te zien, maar lekker fris is dat wel.
Groeit zo'n vacht t.z.t. wel weer mooi aan?

Hanny
Door Aprilsnow
Hier geen glazen bol, verstand van of zo. Wel een grote wens dat er allemaal gezonde kattekinders mogen komen :)

Wat ziet ze er met de korte vacht puppig uit. Zou bijna denken aan een tienermoeder ;D
Door Angelique
Hanny schreef:Ik zie alleen een teef met wat dikkere tietjes. Maar als ze de zevende uitgeteld is, dan moet ze ook nog wel even.
De boel staat in ieder geval op tijd klaar.
Volgens mij wordt de grootte van het nest niet door de reu bepaald, maar hij heeft in ieder geval wel gezond zaad.
Ik zou er geen twee uit één nest aanhouden, lekker plaats bewaren voor een pup uit een volgend nest.
Eerst maar wachten wat er zal komen. Ik had niet verwacht haar in korte coupe te zien, maar lekker fris is dat wel.
Groeit zo'n vacht t.z.t. wel weer mooi aan?

Hanny

Ze heeft best al een bol buikje, ze kan niet echt fatsoenlijk meer zitten. Die vacht groeit weer gewoon aan. Ze had het zo gruwelijk warm en ondanks mijn geontwol bleef het een dik pakket waar pups zich straks in vaslopen. Dus voor nu leek me dit frisser en fijner. Zeker als je dan rekent dat ze na het zogen uit vacht gaan en puppen die gewoon met mams mogen spelen er ook niet veel van heel laten, dan is het voor nu even slikken, maar gaat er concreet gezien niet echt veel verloren.
Door Angelique
Aprilsnow schreef:Hier geen glazen bol, verstand van of zo. Wel een grote wens dat er allemaal gezonde kattekinders mogen komen :)

Wat ziet ze er met de korte vacht puppig uit. Zou bijna denken aan een tienermoeder ;D

Dat is ook precies wat ik dacht...baby krijgt babies :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door