Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Neally
#3057928
Oh.. dat vergeet ik helemaal te schrijven  :-[: de tegels die je uitgekozen hebt vind ik te gek. Ook die mix van gekleurde tegels.
Mijn vrouw kan niet tegen drukte.  ::) Die heeft rust nodig in de omgeving. (ik ben al druk genoeg voor keuken, bad,- en slaapkamer  ;D ;D)
Dus hier gaat het hem niet worden.
Ben echt benieuwd hoe jullie keuken gaat worden.
Veel plezier met definitief uitzoeken.
Door zurca
#3058007
Whaaaa Pauline, dat zijn exact dezelfde tegels waar ik ook naar zat/zit te kijken!
Vind ze leuk maar ben bang dat het wat te druk is voor ons kleine keukentje....Ben benieuwd naar je foto's als het straks af is :) :)
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3058029
Jantina schreef: Mooi! Is dat Portugees ofzo?
Ik weet het niet Jantina, ze zijn van dit merk: Vives Artnouveau by 1900 Comillas. Zou idd zomaar Portugees kunnen zijn.
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3058031
zurca schreef: Whaaaa Pauline, dat zijn exact dezelfde tegels waar ik ook naar zat/zit te kijken!
Vind ze leuk maar ben bang dat het wat te druk is voor ons kleine keukentje....Ben benieuwd naar je foto's als het straks af is :) :)
Wij hebben ongeveer 5 m2 nodig, niet helemaal. Tussen de kastjes en het aanrechtblad 2,6 m2 en dan nog een aantal onder het raam en achter de keuken tot aan het plafond. Aanrechtblad waar een stukje ontbreekt tot aan het raam (volgens mij is deze keuken ooit een showroommodel geweest en daarom aangeschaft, want wie koopt nou een keuken die 15 cm te kort is.....) wordt ook verlengd met deze tegels. Natuurlijk komt er een foto als het af is!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door