Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Thurin
#2932181
Gisteravond is door crisis op het werk de sportschool niet gelukt dus vanavond maar nieuwe poging doen...

Tot nu toe vandaag genuttigd:

- halve wrap met spinazie en kipfilet
- broodje carpaccio
- zak sla melange met wortel en paprika

- geen cola alleen maar citroen water.
- wel twee zwart-witjes gesnoept  :-[

Heb nog appel en banaan voor de middag
Gebruikersavatar
Door Sarah5
#2932191
Thurin schreef: Gisteravond is door crisis op het werk de sportschool niet gelukt dus vanavond maar nieuwe poging doen...

Tot nu toe vandaag genuttigd:

- halve wrap met spinazie en kipfilet
- broodje carpaccio
- zak sla melange met wortel en paprika

- geen cola alleen maar citroen water.
- wel twee zwart-witjes gesnoept  :-[

Heb nog appel en banaan voor de middag
Ik lees net mee en ben bij pag 1 begonnen en toen door naar deze post. Zo te zien al een hele verbetering dat je de benzinepomp niet meer jouw eten laat verzorgen  :biggrin2:

Overigens ben ik ook heel lang heel moe geweest (terwijl ik wel gezond at) en nu blijkt dat ik al heel lang met een B12 te kort loop. de huisarts heeft niets gezien in mijn bloed pas toen ik bij de internist terecht kwam is het aan het licht gekomen.
Door TMG1961
#2932280
Ik ben een maand of 2-3 geleden gestopt met het eten van brood, daarvoor in de plaats eet ik nu 's middags fruit en de rest van de dag eet ik zoals altijd, maar zonder dat ik honger heb ben ik zo wel ruim 7 kg afgevallen.
Door Thurin
#2935097
Nadia schreef: Super! Het hoeft ook niet snel te gaan
Hoe voel je je?
Het gaat redelijk. Ben nu wel aardig afgekickt van de cola (althans ik drink alleen savonds nog max 2 glazen maar ook dat wil ik nog afbouwen)
Verder denk ik wel constant aan eten waardoor ik ook iets wil eten. Dus dat moet ik nog even herprogrammeren op de een of andere manier.

Maar over het algemeen voel ik mij prima.
Door TMG1961
#2935132
Je kunt tussendoor rustig fruit eten, doe ik ook, ik eet per week ong 2 kg appelen, 2 kg sinaasappelen, 3 kg druiven (pitloos), paar mango's, wat perziken, wat abrikoosjes en straks als de nederlandse kersen rijp zijn een kilootje of 2-3 kersen per week
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door