Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Leontine
#2882627
koekje schreef: De roomba wel.
Oké nou dan zal de neato het ook wel doen aangezien er gezegt wordt dat die beter zuigt?
Door ChantalKrijn
#2882642
Leontine schreef: Oké nou dan zal de neato het ook wel doen aangezien er gezegt wordt dat die beter zuigt?
Als ik zie wat hij hier allemaal meeneemt vermoed ik dat hij dat kan. Als hij (flinke!) glasscherven opzuigt doet hij ook wel kattengrit neem ik aan. :)
Door Lil
#2882647
Anne in Duitsland schreef: Jij kunt toch gewoon de deuren openzetten en met je waterblazer in het rond gaan?  :biggrin2:
Mega tip!!!



Hoef ik ook niet van tevoren op te ruimen!
Door Lil
#2882693
Anne in Duitsland schreef: Wel de honden even vastbinden! :P
Ben je mal, die staan er 3 keer per week onder en als het regent 2 keer per dag. Die blazer ik tegelijkertijd met het huis mee, hoef ik ook niet meer te dweilen.
Door Cindy de Wolf
#2883513
ChantalKrijn schreef: En, heeft iemand zijn Neato al binnen?
Ben benieuwd of jullie net zo enthousiast zijn als ik  :biggrin2:
Hij zal voor ons ongetwijfeld al klaar liggen maar we zijn nog een beetje met vakantie. Maandagavond ophalen denk ik.
Door Tibbies
#2883519
Ja wij hebben hem gisterenavond voor de eerste keer, onder toezicht, laten rijden.

Hij moest eerst minimaal 8 uur opladen.

Hij heeft in 2 keer de kamer gedaan. (hij ging tussendoor plm. 40 minuten opladen).
De kamer is plm. 40 vierkante meter.
Wij vonden hem wel veel lawaai maken en hij moest erg zoeken en voelen.
Hij is 1 keer vastgelopen bij de convectorput.

Vannacht mag hij alleen zijn ding doen.

We zijn benieuwd of we hem vannacht horen en of hij zich niet vast gaat lopen. 
Door Irish
#2883617
Cindy de Wolf schreef: Heb je van een ander merk accu's gekocht? En zo ja welke. Deze klacht ben ik namelijk veelvuldig tegen gekomen en ook dat ze allemaal net buiten de garantie vallen...

Ben benieuwd hoe die van mij gaan reageren en waar de knelpunten in huis gaan zitten...
Weet ik niet... heeft mijn vriend gedaan/gekocht  :-[
Door Eef+Stippels
#2883794
Nadia schreef: De stofzuiger die ik me wil gaan halen heeft een Hepa 13. Is dat ook oké?
Ja, vind ik wel  :)
HEPA klasse
E10 > 85 % ---
E11 > 95 % ---
E12 > 99,5 % ---
H13 > 99,95 % > 99,75 %
H14 > 99,995 % > 99,975 %
U15 > 99,9995 % > 99,9975 %
U16 > 99,99995 % > 99,99975 %
U17 > 99,999995 % > 99,9999 %
Door Elf
#2884205
Harrie (de Neato pet& allergy) is echt de uitvinding van de eeuw! Op dit moment kost hij alleen meer tijd dan hij oplevert omdat we de hele tijd kijken wat hij aan het doen is  ;D.
Door Cindy de Wolf
#2884209
Elf schreef: Harrie (de Neato pet& allergy) is echt de uitvinding van de eeuw! Op dit moment kost hij alleen meer tijd dan hij oplevert omdat we de hele tijd kijken wat hij aan het doen is  ;D.
;D ;D ;D ;D ;D heb beeld....

Ben benieuwd wat onze ervaring gaat zijn ook met de scooba...zal ergens volgende week wel worden.
Door Lil
#2884210
Elf schreef: Harrie (de Neato pet& allergy) is echt de uitvinding van de eeuw! Op dit moment kost hij alleen meer tijd dan hij oplevert omdat we de hele tijd kijken wat hij aan het doen is  ;D.
LOL!
Door Tibbies
#2884294
Hoe herkenbaar!

Hij gaat hier s 'nachts aan.
Vannacht moest ik naar het toilet en dacht ik ga even beneden kijken.
Ik heb een half uur zitten kijken hoe hij zijn werk deed.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door