Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door dinky89
#3334437
Gefeliciteerd met de zwangerschap pop! (Al hoort dat niet echt in dit topic thuis ::) ).
Snap heel goed dat je knobbeltjes zeker nu helemaal eng vind. Heel fijn dat je zo snel bij de DA terecht kan :-*
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3334440
eelke schreef:Hier nog steeds geen monteurtje ::)
Ik lig echt in een deuk als het een vrouw is ;D
Door eelke
#3334441
Kaela schreef:Ik lig echt in een deuk als het een vrouw is ;D
Dan is het nog steeds monteurtje want dat kan mannelijk en vrouwelijk zijn ;D

Maar goed, inmiddels is het 5 uur dus ik denk niet dat ze nog komen. Zeer benieuwd of ze dan nog de moeite nemen om te bellen...
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3334448
frodo quin schreef:Voor zover ik weet is het niet compleet onmogelijk dat een kater melkkliertumoren krijgt, maar wel extreem zeldzaam, dus kans is heel groot dat het iets anders is.

Veel sterkte met de spanning en ik duim dat het compleet onschuldig is.

Ow ja, proficiat met de zwangerschap :)
Dank je. :)

Ivm de melkkliertumoren dacht ik idd ook zoiets.

En het is idd vrij onschuldig. Het zijn huidonstekingetjes, puistjes als je wil. Een kat met allergie heeft klassiek een gevoeliger huid en zou daar dus vatbaarder voor zijn.
Cuzco heeft voedselallergie he. En dan zou een zeer klein contact met vb een takje oid al voldoende zijn.
Het situeert zich dan bij zijn tepels gewoonweg omdat daar geen haar staat en hij dus gemakkelijker huidcontact heeft daar.
Nu is het kwestie van kijken of het vanzelf geneest, komen er meer of worden ze groter kunnen we toch een behandeling inzetten.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3334449
eelke schreef:Groot gelijk dat je gaat, kun je straks vast weer rustig adem halen :-* ik duim.



Ahh joh, net zo handig! Voor een pup en baby moet je toch thuis blijven, dus gewoon gelijk doen joh, hoe veel werk is dat nou :D
Ja zeg, gekkie! ::)
Hoeveel werk is dat nou? ;D


Het viel dus mee ivm Cuzco.
Maar de DA snapte wel dat ernaar wilde laten kijken. Het is wel een beetje gek.
Door eelke
#3334450
pearlsofpassion schreef:Ja zeg, gekkie! ::)
Hoeveel werk is dat nou? ;D


Het viel dus mee ivm Cuzco.
Maar de DA snapte wel dat ernaar wilde laten kijken. Het is wel een beetje gek.
Gelukkig maar! Nu weer ademhalen.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3334451
eelke schreef:Dan is het nog steeds monteurtje want dat kan mannelijk en vrouwelijk zijn ;D

Maar goed, inmiddels is het 5 uur dus ik denk niet dat ze nog komen. Zeer benieuwd of ze dan nog de moeite nemen om te bellen...

Hé wat stom Eelke. Typisch he.
Heb je wel boodschappen gedaan dan vandaag of ben je ervoor thuisgebleven?
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3334452
eelke schreef:Gelukkig maar! Nu weer ademhalen.
Yep. En duimen dat het vanzelf geneest.

Doet mij denken aan die keer dat ik bij de dokter stond toen ik 15 was, want ik voelde een knobbel in mijn borst. Was het ook een joekel van een puist. ::)
Door eelke
#3334453
pearlsofpassion schreef:Hé wat stom Eelke. Typisch he.
Heb je wel boodschappen gedaan dan vandaag of ben je ervoor thuisgebleven?
Boodschappen wel gedaan, want hij zei dat hij dan een half uur van te voren zou bellen.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3334454
eelke schreef:Boodschappen wel gedaan, want hij zei dat hij dan een half uur van te voren zou bellen.
Gelukkig maar. Je kan zo al je plannen opzijzetten voor niets...
Door frodo quin
#3334469
pearlsofpassion schreef:Dank je. :)

Ivm de melkkliertumoren dacht ik idd ook zoiets.

En het is idd vrij onschuldig. Het zijn huidonstekingetjes, puistjes als je wil. Een kat met allergie heeft klassiek een gevoeliger huid en zou daar dus vatbaarder voor zijn.
Cuzco heeft voedselallergie he. En dan zou een zeer klein contact met vb een takje oid al voldoende zijn.
Het situeert zich dan bij zijn tepels gewoonweg omdat daar geen haar staat en hij dus gemakkelijker huidcontact heeft daar.
Nu is het kwestie van kijken of het vanzelf geneest, komen er meer of worden ze groter kunnen we toch een behandeling inzetten.
Veel onschuldiger kan het inderdaad niet zijn, maar beter een keer onnodig als te laat. Ik duim dat zijn pukkeltjes mooi genezen.
Door Eef+Stippels
#3334483
pearlsofpassion schreef:Dank je. :)

Ivm de melkkliertumoren dacht ik idd ook zoiets.

En het is idd vrij onschuldig. Het zijn huidonstekingetjes, puistjes als je wil. Een kat met allergie heeft klassiek een gevoeliger huid en zou daar dus vatbaarder voor zijn.
Cuzco heeft voedselallergie he. En dan zou een zeer klein contact met vb een takje oid al voldoende zijn.
Het situeert zich dan bij zijn tepels gewoonweg omdat daar geen haar staat en hij dus gemakkelijker huidcontact heeft daar.
Nu is het kwestie van kijken of het vanzelf geneest, komen er meer of worden ze groter kunnen we toch een behandeling inzetten.
Gelukkig :)
En gefeliciteerd met je zwangerschap!!


Mijn eigen klaagje:
Er loopt hier in de buurt ineens iemand die de poep van zijn/haar hond niet opruimt en die grote zwarte drollen zijn volgens Xindy ontzettend lekker. Daarna wil ze je gewoon weer vol op de mond zoenen :puke:
Door - pien -
#3334494
Eef+doggies schreef:Gelukkig :)
En gefeliciteerd met je zwangerschap!!


Mijn eigen klaagje:
Er loopt hier in de buurt ineens iemand die de poep van zijn/haar hond niet opruimt en die grote zwarte drollen zijn volgens Xindy ontzettend lekker. Daarna wil ze je gewoon weer vol op de mond zoenen :puke:
Hè getsie, die drollen :-X
Hier liggen ze midden op de stoep, en ik zit er over na te denken om maar zakjes aan mijn tuinhek te knopen zodat iemand de hint gaat begrijpen >:(

Joepie was 'm vandaag gesmeerd in het bos. Hij was een paar keer foetsie maar kwam ook weer terug, tot we bij de uitgang waren en ik het drietal wilde aanlijnen en hij nergens meer te zien was...
Roepen, fluiten, roepen, fluiten....mensen aangesproken en ze zouden uitkijken en me bellen als ze 'm zagen (aan z'n tuigje zit een penning met mijn telefoonnummer).
Het bos is op zich afgesloten maar op sommige punten zijn wel plekken waar kleine hondjes doorheen kunnen :-X
Ik heb allerlei mensen aangesproken die het bos inkwamen en 1 mevrouw kwam na een rondje weer mijn kant op. Verschillende mensen hadden hem gezien o.a. dat hij met een paar zwarte windhonden meegelopen zou zijn...dan denk je 'als er een onbekende hond met je meeloopt stop je even of loop je terug om te kijken waar het baasje is'
Na een half uur wachten ging ineens m'n telefoon en kon ik de wegloper op komen halen. Hij was helemaal aan de andere kant van het bos terechtgekomen dus we zijn elkaar tegemoet gelopen.
Ooo, wat ben je dan boos en blij tegelijk :-[ als zo'n blij druifie je herkent als je aan komt lopen :smitten:
Even later hoorde ik dat er een mevrouw met een net-niet-meer-loopse Lola in het (losloop!)bos liep, kan zo'n lokroep zo sterk zijn dat een intacte reu alsnog alsmaar achter haar aan zou lopen? Of hij is gewoon met het ene klupje meegelopen en toen aan een ander hondje blijven hangen en zo steeds verder uit de buurt geraakt :-X
O ja, er was ook nog een klein geluksmomentje: ik heb weer iemand verteld over de BlijdeBarfBoodschap en ze geadviseerd om op Barfplaats te lezen ipv elke dag dezelfde hypo-allergene pepernoten in hun Westie's voerbak te mikken ::)
Gebruikersavatar
Door koekje
#3334495
Fenixjuh schreef:Eeeh, ik ga mijn studie weer oppakken... Voor zover ik weet heb ik net een pup en das ff genoeg

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
Maar dat is ook leuk!
Veel succes ermee! (Had jij niet eerder toestanden met je afstudeeropdracht? Dan extra knap dat je het weer oppakt! Ik denk dat bij mij bij voorbaat de moed me in de schoenen zou zinken)

Mocht je daarna nog tips en instructies nodig hebben over de combinatie hond en kind, horen we je vanzelf wel :P
Door src_esther
#3334498
Eef+doggies schreef:Mijn eigen klaagje:
Er loopt hier in de buurt ineens iemand die de poep van zijn/haar hond niet opruimt en die grote zwarte drollen zijn volgens Xindy ontzettend lekker. Daarna wil ze je gewoon weer vol op de mond zoenen :puke:
Zwart? Weet je zeker dat het honddrollen zijn? De kleur en formaat doet mij namelijk denken aan zwanendrollen en veel honden zijn dol op poep van grazers...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door