Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2830511
verder gaat hij opzich goed, maar ik sta 's avonds te zwabberen op mijn benen en ben nu al 2x onderuit gegaan. 1x languit achter de bank en gisteravond achteruit tegen de eettafel, heb een paar mooie blauwe plekken/bulten op mijn hoofd. Ik hou dan ook niets meer, ik voel het aankomen en het volgende moment lag ik tegen de vlakte c.q. de eettafel. Ik weet nog wel dat ik gegild heb. Mijn vader kwam echt aangestoven. Rakker lag naast me en Laddy zat boven op mij. Er bloedde niets, dus voorzichtig overeind gekrabbeld en met klapknieën, aan de arm van mijn vader naar bed. Of het soms door bepaalde medicijnen komt nu ik weer een eind ben afgevallen?? Morgenvroeg heb ik een afspraak bij de ha. Daar maar eens mee bespreken.............. Ik vind het gewoon eng om alleen thuis te zijn, bang om zo weer opeens onderuit te gaan. Ik lig ook niet met opgetrokken knieën ofzo, maar echt languit............ Heb nu ook nog hoofdpijn, zal wel een lichte hersenschudding opgelopen hebben :-X
#2830736
Dian schreef: verder gaat hij opzich goed, maar ik sta 's avonds te zwabberen op mijn benen en ben nu al 2x onderuit gegaan. 1x languit achter de bank en gisteravond achteruit tegen de eettafel, heb een paar mooie blauwe plekken/bulten op mijn hoofd. Ik hou dan ook niets meer, ik voel het aankomen en het volgende moment lag ik tegen de vlakte c.q. de eettafel. Ik weet nog wel dat ik gegild heb. Mijn vader kwam echt aangestoven. Rakker lag naast me en Laddy zat boven op mij. Er bloedde niets, dus voorzichtig overeind gekrabbeld en met klapknieën, aan de arm van mijn vader naar bed. Of het soms door bepaalde medicijnen komt nu ik weer een eind ben afgevallen?? Morgenvroeg heb ik een afspraak bij de ha. Daar maar eens mee bespreken.............. Ik vind het gewoon eng om alleen thuis te zijn, bang om zo weer opeens onderuit te gaan. Ik lig ook niet met opgetrokken knieën ofzo, maar echt languit............ Heb nu ook nog hoofdpijn, zal wel een lichte hersenschudding opgelopen hebben :-X
Ik heb dan wel geen maagverkleining gehad, maar ik ben ook een tijd lang heel zwak op de benen geweest, gewoon door het "te" weinige eten. Rondom de dood van Paige, ben ik 20 kilo in 5 weken afgevallen. Toen kon ik ook amper op mijn benen staan. Dus het zou kunnen komen van het weinige eten. Hoop dat je je snel weer wat beter voelt.
#2830815
mijn huisarts is bang voor hartritmestoornissen, morgen moet ik de hele dag met zijn kastje omlopen. Hartritmestoornis zit bij ons heel erg in de familie, van 2 kanten belast........... wij zijn mijn medicijnen nagelopen en hij kon daar niet zo een oorzaak voor vinden. Ik zak dus niet door mijn benen heen, maar ik ga languit achterover...........
Als ik dat kastje heb, ga ik gewoon zoals ik altijd deed eerst mijn medicijnen innemen, dan nog even achter de computer en dan kijken wat er gebeurd............. Val ik dan, dan is er hopelijk iets te zien op het ecg.


Ik heb 2 nieuwe broeken gekocht, 1 mag er weer terug, dat was geen model voor mij, maar ik loop nu dus in maat 52 (voor de operatie maat 56)  :circle: :circle: :circle: :circle: :circle:
#2831099
heb vanmorgen de eventrecording opgehaald. Ik moet er dus 2 weken max meelopen of 5 opgeslagen momenten hebben. Het kastje registreert wel het hartritme, maar houdt het niet vast. Als ik me niet lekker voel, dan met ik op een knopje drukken en dan neemt hij 1 minuut op + de minuut voorafgaande aan het drukmoment. Ik ben benieuwd..............
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door