Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Jantina
#2971140
Wij kwamen er met dit mindere weer achter dat ik niets meer had wat paste met lange mouwen.
Ik ben dus met Fedde even Rotterdam in gegaan gisteren en heb ook overwegend voor het iets betaalbaardere gekozen. Ik vind Zara echt fantastisch. Alle shirtjes onder de 10 Euro, broekjes 17 euro - prima betaalbaar. En Benneton, ook niet duur maar wel wat betere kwaliteit zo te zien.
Door orinake
#2971143
Zara en benneton vind ik al vrij duur...
Éydis draagt momenteel een complete outfit voor nog geen 10€ :p (romper - kleedje en broekje der onder).
Als ze rond kruipt tussen de pups vandaag ziet het toch zwart en als ik het dan niet proper krijg dan probeer ik 1 keer op een warmere was lukt dat niet gaat het de vuilbak in ;)

Ik heb voor de kinderen heel veel 2de hands kledij. Voor Éydis minder, maar ook voor haar heb ik een paar dozen op zolder staan die ik kreeg van mijn zus haar Schoonzus en dan kledij van Éowynn. Voor Éowynn staat er een doos of 3 te wachten die ik kreeg van rottievrienden en van Chiva hier op BP ;) (Ze is gek op de kledij van Thessa). Zelfs Eneas draagt momenteel broeken die ik kreeg van Leni hier op BP.

Het moet absoluut niet duur te zijn om mooi te zijn.
Voor mensen regio EHV of Rotterdam: de Primark zou ook heel betaalbaar moeten zijn voor kinderen. Men zus is daar vorige maand met de kindjes gaan shoppen ;)
Door orinake
#2971170
ik zeg altijd ik heb 3 kasten per kind nodig..
1 kast: familiebezoekjes = mooie, duurdere kledij
1 kast: schoolkledij = deftig, maar nog steeds niet duur, want ze kruipen daar ook over de grond en dan is het ook kapot
1 kast: speelkledij voor thuis: lekker goedkoop want na een keer of 3 mee in de tuin ravotten is het toch voor de vuilbak :)
Door Sieglinde
#2971197
Zara is voor mij iets te pastel. Toch zeker voor baby meisjes.
Duurdere kledij koop ik ook wel tweedehands. Nog niet slecht mee gevaren. Oa jumpsuits en dergelijke. Body's komen van zeeman of hema. Ik weiger daar dure stuks in te kopen :biggrin2:.
En tja, dan wat Scandinavische dingen. Gecombineerd met Next, hema en zeeman. In die laatste is het erg afhankelijk wat er binnen is, daar moet ik gewoon vaak binnenspringen.

Ik heb ook kledij gekregen maar allemaal weer weggegeven zonder aan te doen. Te wit/licht van kleur. Niets voor mij. Ik kan haar echt geen kledij aan doen die niet 100% mijn smaak is. Manlief wil dat soms omdat er dan kledij is die we gekregen hebben en dat de mensen toch denken dat we het aandoen maar dan heeft ze dat een uurtje aan en ga ik zo snel mogelijk verschonen :-[
Door Nadia
#2971782
Even weer wat foto updates :) Weet even niet meer waar ik gebleven ben, dus kan wat dubbel tussen staan ;)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Buiten op een worteltje sabbelen ;D Eigenlijk wat vroeg. Maar had zo'n mooi worteltje uit de grond getrokken :) Hij heeft er alleen wat op gesabbeld
Afbeelding


Hongerrrrr ;D
Afbeelding

Samen zwemmen.. Was zooo geweldig :smitten:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Lol op de vroege ochtend  :biggrin2:

 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door