Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3457440
smulpaap schreef:Op weg Nasr huis met 2 honden n
Autorit gaat goed
Ohhh wat leuk!!!! Ik ben ook heel benieuwd hoe de kennismaking is gegaan en vooral ook tut haar reactie.
Maar eerst maar rustig alles begeleiden. Afbeelding
Door smulpaap
#3457446
We zijn al een tijdje thuis . En nu liggen beiden in ruste .
Bij aankomst eerst even het restaurant in gegaan . Dat ging al heel goed , op zo'n korte afstand van elkaar
Met de mensen klikt het enorm goed , alsof we elkaar al jaren kennen
We houden contact . Het afscheid was erg emotioneel . Seb zijn baasje heeft hem in onze auto getild , dat is immers vertrouwd .
Vader en doodzieke dochter hadden het echt te kwaad . Maar zoals ik al schreef , het is voor het welzijn van het manneke het best
De wandeling ging ook goed . Eenmaal thuis heeft Seb eerst rustig alleen rond gescharreld, zonder Thara . Nu net hebben beiden gegeten . De KVV ging er met veel smaak in . En nu liggen ze heerlijk te slapen
Ik heb nog geen bijzondere foto's, ook omwille van de privacy . Maar dat komt wel
Eind April hebben we een fotoshoot , we laten dan van Seb een aparte foto maken . Voor de vorige eigenaren , dan hebben ze een mooi aandenken aan hun lieverd
Bijlagen
20230305_121830.jpg
20230305_121830.jpg (5.89 MiB) 579 keer bekeken
20230305_121831.jpg
20230305_121831.jpg (5.81 MiB) 579 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3457451
De foto's zie ik niet, maar wat fijn dat het zo goed ging. Hoe mooi ook dat jullie rekening houden met de vorige baasjes, dat maakt voor hen hopelijk het afscheid iets dragelijk. Dat ze weten dat Seb goed terecht is gekomen.
Door Lizzy
#3457452
Ohhh geweldig!!!!!! Gefeliciteerd!!!!

Voor de vorige baasjes natuurlijk super droevig maar die weten nu dat hun hondje met de neus in de boter is gevallen!
Door smulpaap
#3457457
Het manneke is van slag . Logisch ,als je uit een lief gezin komt
Rond 17.30 uur een korte ronde gelopen richting het plaatselijke bos . Daar ging het goed . Op de terugweg zag ie de huizen
Moet ik daar zijn , of daar , waar is mijn huisje Nou toch ?
Hij moest echt even naar buiten . Kreeg Royal Canin , van die vulbrokken omdat ie wat overgewicht heeft , daar kakken ze natuurlijk 6 x daags van
Ze liggen nu beiden te slapen , moe van alle indrukken
Voorlopig maar veel rust , en prikkelarme wandelingen
Door Anne in Zweden
#3457458
smulpaap schreef: zo 05 mar 2023, 21:20 Het manneke is van slag . Logisch ,als je uit een lief gezin komt
Rond 17.30 uur een korte ronde gelopen richting het plaatselijke bos . Daar ging het goed . Op de terugweg zag ie de huizen
Moet ik daar zijn , of daar , waar is mijn huisje Nou toch ?
Hij moest echt even naar buiten . Kreeg Royal Canin , van die vulbrokken omdat ie wat overgewicht heeft , daar kakken ze natuurlijk 6 x daags van
Ze liggen nu beiden te slapen , moe van alle indrukken
Voorlopig maar veel rust , en prikkelarme wandelingen
Och gos toch, is ook wel logisch inderdaad, zoveel nieuwe indrukken op een dag, een lange autorit. Geen wonder dat ie het even niet meer weet.
Maar honden zijn flexibel, en als hij merkt hoe goed hij het bij jullie heeft, en met de liefde van de tut, is hij vast snel gewend!

Fijn dat het de eerste dag al zo goed ging!
Door smulpaap
#3457460
De eerste nacht is goed gegaan . Hij begon wel al vroeg te drentelen, om 7 uur naar buiten . Hij moest (weer ) nodig poepen . Nou ja , gaat straks wel beter op vers . Wel een goede drol
Een klein uurtje gewandeld , het is allemaal nog nieuw en spannend . Snuffelt nog niet relaxed, maar op het commando wacht reageert ie goed . Dus een aantal keren het commando , en rustig even stilgestaan , dan kijkt ie om zich heen en heeft plezier
In huis gedraagd ie zich wat vrijer , maar ja , sheltie , gereserveerd en de kat uit de boom kijken . We laten hem maar , hij komt maar als ie dat wil
Net zijn spulletjes even uitgezocht , en voorlopig opgeborgen . Geen speeltjes voordat ze goed aan elkaar zijn gewend . Toen kwam ie bij me kijken , doe je ?
Bijlagen
20230306_090224.jpg
20230306_090224.jpg (2.86 MiB) 461 keer bekeken
20230306_090137.jpg
20230306_090137.jpg (2.82 MiB) 461 keer bekeken
20230306_090220.jpg
20230306_090220.jpg (3.07 MiB) 461 keer bekeken
Door rosmin
#3457461
Veel plezier met elkaar,
Wat fijn dat de eerste nacht goed is gegaan en dat Tut en Seb elkaar wel ok vinden. Komt vast helemaal goed!
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3457463
Spannend allemaal he.
Arm ventje. Het komt wel goed, maar nu is het toch even allemaal iets minder leuk.
Hopelijk gaat zn knopje snel om.

Thara nog steeds gecharmeerd?
Door smulpaap
#3457464
pearlsofpassion schreef: ma 06 mar 2023, 11:33 Spannend allemaal he.
Arm ventje. Het komt wel goed, maar nu is het toch even allemaal iets minder leuk.
Hopelijk gaat zn knopje snel om.

Thara nog steeds gecharmeerd?
Ja hoor . Het heeft tijd nodig . Beiden liggen nu lekker te slapen . Ik heb ook het idee dat het manneke hier echt tot rust gaat komen . Hij ging al twee dagen en nachten naar een oppas i.v.m de thuissituatie . Daar kon ie ook zichzelf zijn . Zonder altijd op " baasje te hoeven letten " we hebben ook afgesproken om voorlopig niet te bellen , maar te appen . Ze krijgen immers alles mee . En er moet rust in dat koppie komen
Maar de hele situatie grijpt ons ook erg aan
Kreeg net een berichtje van de dochter
Ik vond jullie hele fijne en lieve mensen
Ik heb er veel vertrouwen in . Ik denk dat we heel veel geluk hebben gehad met zo'n mooie gouden mand als die van jullie
Ik kan nu rustig sterven :'(
Gebruikersavatar
Door doranto
#3457465
smulpaap schreef: ma 06 mar 2023, 11:56 Ja hoor . Het heeft tijd nodig . Beiden liggen nu lekker te slapen . Ik heb ook het idee dat het manneke hier echt tot rust gaat komen . Hij ging al twee dagen en nachten naar een oppas i.v.m de thuissituatie . Daar kon ie ook zichzelf zijn . Zonder altijd op " baasje te hoeven letten " we hebben ook afgesproken om voorlopig niet te bellen , maar te appen . Ze krijgen immers alles mee . En er moet rust in dat koppie komen
Maar de hele situatie grijpt ons ook erg aan
Kreeg net een berichtje van de dochter
Ik vond jullie hele fijne en lieve mensen
Ik heb er veel vertrouwen in . Ik denk dat we heel veel geluk hebben gehad met zo'n mooie gouden mand als die van jullie
Ik kan nu rustig sterven :'(
Oh wat een lief maar in triest berichtje :'( :'(
Door hannabelgje
#3457466
Natuurlijk is het super triest deze situatie, maar hoe fijn zou ik het zelf vinden als ik zelf niet meer voor mijn dieren kan zorgen dat ze goed terecht komen. Dat moet gewoon zoveel rust geven. Natuurlijk zorg je er liever zelf voor maar als dat niet meer gaat is dit gewoon goed. En een beter huisje als bij jullie kunnen ze niet wensen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door