Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
#3161023
Dian schreef: Die Engelse Bulldog is er gewoon onderste boven van dat er speciale brokjes zijn voorvhem :biggrin2:

Maar bedankt voor de link, kan ik op mijn gemak eens uitzoeken wat ik dan voor hond moet nemen ipv een Cairn Terriër :-\ :-X  :P :biggrin2:

De baasjes zijn er erg te spreken over, maar goed, ik heb mijn hond nog nooit horen zeggen dat hij kvv niet lust ::)

Ik vind de brok voor Boomerhondjes wel erg leuk. Blijkbaar vallen die tegenwoordig onder RAS-hond..... :P

Toch denk ik dat als je brok wilt voeren, dit nog niet eens een echt slechte brok is. Kan bij de ingrediëntenlijst nog niet zoveel rotzooi vinden en de conservering is ook natuurlijk?!?



Ik zie nu net dat ik mijn senior - Engelse Bulldog al drie jaar geen erwt geef  :o
Dat ze het heeft overleefd zeg  :P
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3161040
He gelukkig, er is ook speciaal voor de Amerikaanse Bulldog, pfoe moesten ze toch bijna die meuk uit de vriezer blijven eten....


Maar ff serieus, ik zie veel plaatjes van honden met gecoupeerde oren
Gebruikersavatar
Door pluk
#3161042
Dian schreef: Maar bedankt voor de link, kan ik op mijn gemak eens uitzoeken wat ik dan voor hond moet nemen ipv een Cairn Terriër :-\ :-X  :P :biggrin2:
Ze zijn daar wel klantgericht hoor.... kijk nou eens... speciaal voor de cairn terrier ontwikkeld  :biggrin2:
http://yourdog.nl/product/cairn-terrier/

Alleen nog steeds niks voor Norfolks..... >:(
Door Mijati
#3161068
constance.blokzijl schreef: He gelukkig, er is ook speciaal voor de Amerikaanse Bulldog, pfoe moesten ze toch bijna die meuk uit de vriezer blijven eten....


Maar ff serieus, ik zie veel plaatjes van honden met gecoupeerde oren Afbeelding
Nou, de bouvier had zelf hele staande oren, niets gecoupeerd, gewoon recht op, net als een herder. Zouden ze dan ook beter luisteren?
Maar ik heb liever dat de oren hangen, dus toch de vriezer maar weer vol gemikt.
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3161073
Mijati schreef: Nou, de bouvier had zelf hele staande oren, niets gecoupeerd, gewoon recht op, net als een herder. Zouden ze dan ook beter luisteren?
Maar ik heb liever dat de oren hangen, dus toch de vriezer maar weer vol gemikt.
Dan keek ik bij de bouvier misschien niet goed, maar de Cane corso, Beauceron en Doberman zijn helaas gecoupeerd.
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3161081
MarijeEnBoomer schreef: :D :D :D
Eindelijk erkenning  :D
Ho, ho... je hond Boomer noemen om in aanmerking te komen voor dit voer, dat telt natuurlijk niet hè!  :crazy2:
Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#3161082
Ronald schreef: Ho, ho... je hond Boomer noemen om in aanmerking te komen voor dit voer, dat telt natuurlijk niet hè!  :crazy2:
Maar mijn Boomer was er al voor deze brok dus ik denk dat deze brok speciaal voor Boomer is gemaakt  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3161090
MarijeEnBoomer schreef: Maar mijn Boomer was er al voor deze brok dus ik denk dat deze brok speciaal voor Boomer is gemaakt  :biggrin2:
Staat er een kroontje op?
Door jasmijn
#3161094
constance.blokzijl schreef:

Maar ff serieus, ik zie veel plaatjes van honden met gecoupeerde oren Afbeelding
Dat viel mij ook al op, komt niet echt fijn over op me  :-X
Gebruikersavatar
Door Dian
#3161178
pluk schreef: Ze zijn daar wel klantgericht hoor.... kijk nou eens... speciaal voor de cairn terrier ontwikkeld  :biggrin2:
http://yourdog.nl/product/cairn-terrier/

Alleen nog steeds niks voor Norfolks..... >:(
shit, moet ik weer een andere smoes gaan verzinnen  :P :-[ :biggrin2:
Laatst gewijzigd door Dian op di 13 okt 2015, 00:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3161468
MarijeEnBoomer schreef: Ze zijn (nog) niet officieel hofleverancier
Tja... dan is het vanzelfsprekend geen koninklijk voer. Ik weet niet of de majesteiten dat wel blieven?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door