Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3082011
Kaela schreef: Mijn moeder heeft nog een cassette speler in de auto!

(en die auto kocht ze een jaar of 7 a 8 geleden nieuw  :crazy2:)
Ik heb drie jaar geleden mijn bijna antieke Volkswagen Golf mét cassettespeler verkocht.  Mis ze nog steeds.  :(
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3082019
eelke schreef: Mijn moeders vorige auto was een starlet mét cassette dek  ;D (van de reclame ;)

Heeft ze die radio er zelf ingezet?
Laten zetten. Ze kon kiezen tussen cd en cassette en vond cassette een volkomen logische keuze  :biggrin2:
Door millyckk
#3082037
Oh ja, die eerste mobiel met zo'n grote atenne :D
Ik weet ook nog dat ik 18 jaar geleden voor het eerst met een computer moest gaan werken op mijn werk... MS DOS volgens mij, een ramp met al die codes die je moest onthouden ::)
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3082053
*milyck* schreef: Oh ja, die eerste mobiel met zo'n grote atenne :D
Ik weet ook nog dat ik 18 jaar geleden voor het eerst met een computer moest gaan werken op mijn werk... MS DOS volgens mij, een ramp met al die codes die je moest onthouden ::)
Ik begon eind jaren '80 met een Worksaver, dacht ik dat het heette. Een van de eerste tekstverwerkers.
En was model (pfffff) bij de lancering van de eerste flappentap, oftewel geldautomaat. Daar heb ik nog een dia !  :o  van.  ;D
Door K&D
#3082060
pike schreef: Ik ben uit de tijd dat er nog van die zwarte bakkelieten telefoons waren met een draaischijf  :biggrin2:

http://lijn17.nl/wp-content/uploads/201 ... -scale.jpg
Zoeentje die bij ons nog op de piano staat...ik ben van iets recenter en ken ze ook nog wel maar dan in de PTT uitvoering in beigegrijs met draaischijf, en later met, hoe modern, druktoetsen.

Ik vind mobieltjes een zegen en een vloek tegelijk. Maar feit is dat we steeds meer geleefd worden... :-\
Door millyckk
#3082063
-Annemarie- schreef: Ik begon eind jaren '80 met een Worksaver, dacht ik dat het heette. Een van de eerste tekstverwerkers.
En was model (pfffff) bij de lancering van de eerste flappentap, oftewel geldautomaat. Daar heb ik nog een dia !  :o  van.  ;D
Ohw, die flappentap ..... ik heb nog actie gevoerd omdat ik zelf de keuze wilde hoe ik mijn geld wilde opnemen.... Doet me ineens denken aan de betaalcheques :D Ook al exit....

Enne.. die dia staat w.s. niet ergens online ::)? :D
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3082072
*milyck* schreef: Ohw, die flappentap ..... ik heb nog actie gevoerd omdat ik zelf de keuze wilde hoe ik mijn geld wilde opnemen.... Doet me ineens denken aan de betaalcheques :D Ook al exit....

Enne.. die dia staat w.s. niet ergens online ::)? :D
Nee!  :o 
Die ligt hier veilig op zolder in een grote doos vol met ander afschuwelijk bewijsmateriaal van de jaren '80.  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door pike
#3082140
-Annemarie- schreef: Ik begon eind jaren '80 met een Worksaver, dacht ik dat het heette. Een van de eerste tekstverwerkers.
En was model (pfffff) bij de lancering van de eerste flappentap, oftewel geldautomaat. Daar heb ik nog een dia !  :o  van.  ;D
Ik heb ooit een jaartje als zetter in een drukkerij gewerkt. Dat ging nog met een composer, met van die verwisselbare bolkoppen voor verschillende lettertypes. Een moordmachine was dat ivm een gewone typmachine.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door