pearlsofpassion schreef:
Proficiat, Lizzie, Door en Erna.
Mooie rapportjes allemaal.
Vooral met dat van Fritzie moet je wel heel erg blij zijn, Lizzie. Zo'n mooie punten voor een teefje waar je mee wil gaan verder fokken (dat was het plan, toch he?).
Ik vind haar zelf ook een ongelooflijk mooi hondje! Patsy ook, maar Fritzie is toch nog net dat tikkeltje knapper. Valt me altijd erg op als ik foto's van haar zie.
Door, die standfoto van Patsy in je topic is trouwens wel ontzettend mooi! Echt een knappe meid.
Dank je, dank je
Ik ben zeer blij het het rapportje van Fritzi en ik was eerlijk gezegd ook een tikje verbaast hoor, dat we niet geplaatst werden. Want vanaf het moment dat we de ring in kwamen, zei de KM dat hij het zo'n prachtig hondje vond. Maar goed, andere waren mooier (maar ik ben met mijn eigen twee kampioentjes naar huis gegaan - hun eerste show, ze hebben zich van 06:00 uur tot 20:30 uur aan 1 stuk door ge-wel-dig gedragen. En dat voor zulke jonge pups, zo'n lange ontzettende warme dag....!! Ik ben meer dan trots, ik ben echt super trots). Als het meezit ga ik met Fritzi inderdaad een nestje fokken. Maar ik sluit niet uit ook met Frou Frou en Patsy een nestje te fokken. We zullen wel zien, dat is gelukkig nog ver weg! (ik ben nog aan het bijkomen van het vorige nestje
).
Patsy is de mooiste hoor, van de 3. En dat wisten we al toen ze 6 weken waren. Dus mensen in Dalmatenland zeggen wel steeds "die Lizzy Plat toch, die heeft zelf niet de mooiste gehouden" (met andere woorden "die is dom"). Nee, helemaal niet dom
. Want ten eerste wilde ik gewoon Fritzi zelf houden omdat zij mij zo dicht aan het hart ligt (en Leo had dat met Frou) en ten tweede ben ik mede-eigenaar van Patsy. Patsy was en is Dorothea's hond zoals Fritzi (en Frou) de mijne is (zijn).