Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2313485
sella schreef: Bij een man kan het alleen natuurlijk passeren als het vergruist is. 6 mm zou in therorie door de pisbuis kunnen, maar ik denk dat je liever je plas ophoudt dan, omdat het zo zeer doet iedere keer als hij een stukje zakt. Ze kunnen hem niet vergruizen?
Mijn vader heeft in elk geval 1 keer een steentje uitgeplast, en de enige reden dat hij weet dat hij 'm uitgeplast heeft is omdat 'ie 'm 'tik' hoorde zeggen in de wc-pot. Hij had wel last, exact dezelfde symptomen als ik ::) (en m'n opa ook...), maar dát heeft hem geen pijn gedaan. Er zijn altijd uitzonderingen.
#2313608
Erna schreef: oww das fijn om te weten zeg .....:-(((
De morfine tabletten liggen inmiddels in het nachtkastje dus ik grijp ze zo als ik weer een steen heb.
Als je het inderdaad weer terug krijgt zou dan diekuur die Tieneke wel eens gedaan heeft niet helpen?
Ik weet niet meer hoe dat heet (Tieneke weet vast wat ik bedoel) jemoet dan een tijdje vieze zooi drinken en dan ontsteen je op een natuurlijke manier.
#2313701
sylvia schreef: Als je het inderdaad weer terug krijgt zou dan diekuur die Tieneke wel eens gedaan heeft niet helpen?
Ik weet niet meer hoe dat heet (Tieneke weet vast wat ik bedoel) jemoet dan een tijdje vieze zooi drinken en dan ontsteen je op een natuurlijke manier.
Naa ik ga eerst ff afwachten of het bij deze ene steen blijft. Er zal heus hier en daar nog wel wat aan gruis rondzwerven (kan me niet voorstellen dat het niet zo zou zijn want die steen is ook ergens door gevormd) en dat spoel ik er nu wel uit denk ik.

Overigens zijn bij mij  de diclofenac en de morfine in een bilspier gespoten. De diclofenac hielp niet afdoende maar de morfine voelde ik binnen 5 minuten zijn werk doen. De pillen die ik erbij heb gekregen zijn inderdaad zetpillen want ook ik spuugde de hele binnenbekleding eruit zodat een tablet weinig zin had.

Mijn nieren zijn kennelijk de zwakke plek in mijn lijf. Aan de rechterkant had ik vorige week een nierbekkenontsteking en afgelopen donderdag dus aan de linkerkant een steen. Al met al ben ik al bijna 2 weken onderweg met mijn nieren. Het een had overigens volgens de arts niets met het ander te maken. Puur toeval dat het tegelijk gebeurde.
#2314240
Erna schreef: Naa ik ga eerst ff afwachten of het bij deze ene steen blijft. Er zal heus hier en daar nog wel wat aan gruis rondzwerven (kan me niet voorstellen dat het niet zo zou zijn want die steen is ook ergens door gevormd) en dat spoel ik er nu wel uit denk ik.

Overigens zijn bij mij  de diclofenac en de morfine in een bilspier gespoten. De diclofenac hielp niet afdoende maar de morfine voelde ik binnen 5 minuten zijn werk doen. De pillen die ik erbij heb gekregen zijn inderdaad zetpillen want ook ik spuugde de hele binnenbekleding eruit zodat een tablet weinig zin had.

Mijn nieren zijn kennelijk de zwakke plek in mijn lijf. Aan de rechterkant had ik vorige week een nierbekkenontsteking en afgelopen donderdag dus aan de linkerkant een steen. Al met al ben ik al bijna 2 weken onderweg met mijn nieren. Het een had overigens volgens de arts niets met het ander te maken. Puur toeval dat het tegelijk gebeurde.
Nou ik hoop dat dit een eenmalige actie was  :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door