Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Angelique
#3225388
constance.blokzijl schreef:Euhm, ik denk ik kijk ff op die link... Zegt mijn ipad ineens dat hij connect met Samsung tv en in plaats van de livestream op de ipad is die ineens op de tv??
Kijkt wel beter trouwens Afbeelding

slimme ipad :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door koekje
#3225460
Airplay kan je gewoon uitzetten in de configuratie van je tv.
(Hier een huilende peuter als ze in de keuken zit en haar filmpje 'ineens' op de televisie in de woonkamer wordt afgespeeld :P )
#3225484
koekje schreef:Airplay kan je gewoon uitzetten in de configuratie van je tv.
(Hier een huilende peuter als ze in de keuken zit en haar filmpje 'ineens' op de televisie in de woonkamer wordt afgespeeld :P )
Aha! Dank voor de tip Koek! Dit zijn echt de momenten waarop ik denk, oi ik wordt oud.....
Vroeggah begreep ik dit allemaal wat beter Afbeelding
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3225554
Hardlopen met meneer K. Hij met zijn lange benen wandelend en ik hollend. Nou moest ik wel een laag-tempo-hersteltraining lopen, maar toch. Doe ik daar nou zo mijn best voor >:(. Nee hoor, was super gezellig. Oscar holde lekker mee. Omdat we niet verder langs de weg durven ivm erfhonden, zijn we twee keer op en neer gelopen/holt.

Er steeg nog een straaljager op en ook het watervliegtuig vertrok weer naar Lelystad. Stonden nog best veel vliegtuigen en toen we terug gingen was het aantal spotters ook alweer gegroeid, dus er zal nog wel aardig wat vertrekken vanmiddag.

Nu een lui middagje in het vizier. Vogeltjes lekker buiten, de lunch is bijna klaar. Pootjes omhoog en boekje uitlezen maar!
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3225617
Naar de Kompaan geweest met Angels. Die zag vanmorgen in ene geel :-X Galwegobstructie. Morgen terug voor biopt en wat nog meer nodig kan zijn om ons meisje weer op de rails te krijgen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door