Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door pike
#3461925
Niks van aantrekken van die zeurpieten hoor. Die heb je altijd en overal en er zullen in de toekomst vast wel vaker zeikerd voor je deur staan en negatief recenseren. Geniet van de positieve kanten!
Door Lizzy
#3461996
M@rina schreef: wo 02 aug 2023, 13:04 Ik dacht ik laat weer even wat van me horen! Vandaag is het slecht weer, miezerregen en wind, maar we hebben al zolang mooi weer gehad, een beetje regen is wel goed voor het land en de tuin, we mogen al weken niet meer sproeien.
Afgelopen week hebben we de eerste gast met een hond gehad, een boxer, wat een ongelofelijke schat was dat. Iedere hond die we zien maakt dat we Saartje enorm missen... herinneringen op facebook >>> alsof je een klap met een moker krijgt. Toch kiezen we er voorlopig voor geen hond in huis te halen, we genieten heel erg van de vrijheid, Saar was natuurlijk een enorme handenbinder met haar verlatingsangst die extremer en extremer werd, op het laatst ging ze zelfs loeien als 1 van ons twee weg was. In juni zijn we een paar dagen naar La Rochelle geweest een kust plaats op 2,5 rijden hiervandaan en begin september gaan we een paar dagen richting de bergen. Maar ook een bioscoopje pakken of een kerk/museum met z'n tweeën binnen lopen kan nu gewoon.

De Chambre d'Hôte loopt lekker, net een rits van vier keer 1 nacht achter de rug, wat betekent dat gasten 's morgens na het ontbijt vertrekken, ik aan de slag moet met schoonmaken en wassen om de kamer weer gereed te hebben voor de volgende gasten die later op de dag arriveren. Gelukkig heb ik voldoende beddengoed en handdoeken.
Hier in de buurt stellen veel B&B's een minimum van 2 nachten, je loopt dan heel veel mis omdat veel mensen op doorreis juist een kamer voor 1 nacht zoeken.

Tot nu toe krijg ik overwegend lovende kritieken, gisteren was er een gerant van een Frans hotel met zijn partner, ik kreeg daar toch een beetje de kriebels van. Maar jeetje, ik heb de beste kritiek van hen gekregen.

review.jpg

Ook mocht ik een hele slechte review ontvangen, ik kan me er nog steeds kwaad om maken.
Maar dat waren echt zeurpieten die zondagavond na half 8 aankwamen en toen melde dat ze een een vers ontbijt geserveerd wilde hebben maandagochtend om 7 uur, terwijl er geen winkel open is. Maandagochtend ontbijt vanaf 9:00 staat in mijn advertentie, maar okay. Ondanks dat ze mijn alternatieven aannamen (noten cruesli met yoghurt, Frans toast met roomboter huisgemaakte jam en paté) vonden ze het toch nodig mij als host een 2,5 te geven en het totaal een 4. Alsof hygiene, comfort, locatie, etc. iets met het ontbijt of mij te maken hebben. Gelukkig krijg ik verder voor alles zo'n beetje een 10 en zien mensen mijn uitgebreide reactie op deze review ook.

Al met al loopt het lekker, familie en vrienden bezoek is wat meer verspreid over hele jaar wat ook wel prettig is.
Wat geweldig dat het jullie zo goed gaat! Heerlijk, zulke lovende kritieken! En zeker van zo'n persoon, dat tikt toch extra aan! GAAF! En ja, zeikers heb je altijd en overal. Soms hebben ze een puntje en dat helpt dan om dat weer te verbeteren en verder "Bedankt, daaaaaaaaaaag!".

Moeilijk hoor, de beslissing om geen hond te nemen voorlopig. Maar met een beetje mazzel krijgen jullie vaker gasten met leuke honden, kun je daar een beetje van genieten!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door