Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3050605
Pauline schreef: Ja Annemarie! Vanmiddag tijdens mijn stofzuigronde werd al direct duidelijk waarom schilderen geen optie is... Ik bonk er steeds tegenaan en Eddies maat 47 laat altijd zwarte strepen achter.  :biggrin2:
Ok!  :)
Kun je de plint dan nog wel verwijderen?
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3050635
Ik heb de tegeltjes bij de Praxis gevonden. Morgen gaan we in het echt kijken om te zien of ze idd zijn wat we willen en of de kleuren zijn wat we willen. Ik heb nu gekeken naar wit, perlé, beige, bruin en zwart (travertin en getrommeld). We gaan het eens bekijken morgen.
Door K&D
#3050643
Pauline schreef: Nee, maar dat kunnen we nu al niet. Waarom zou je de plint willen verwijderen?
Ow, die zit muurvast? Dan zou ik er een donkergekleurde tegenaan zetten/plakken. Dan valt ie niet meer op tegen je donkere tegelvloer. ;)
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3050645
K&D schreef: Ow, die zit muurvast? Dan zou ik er een donkergekleurde tegenaan zetten/plakken. Dan valt ie niet meer op tegen je donkere tegelvloer. ;)
Er komen dezelfde plavuizen tegenaan als op de vloer.  ;)
Door DJ_Doerak_Tucker
#3050663
Wat mooi Pauline! En allemachtig, wat een klus na zo'n middel als Dasty. De tegeltjes zijn inderdaad erg mooi, ben heel benieuwd of jullie iets soortgelijks kunnen vinden  :), succes (ik vond tegeltjes uitzoeken een crime terwijl ik dacht dat het heel makkelijk was :-X :biggrin2:).
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3050763
DJ en Doerak schreef: Wat mooi Pauline! En allemachtig, wat een klus na zo'n middel als Dasty. De tegeltjes zijn inderdaad erg mooi, ben heel benieuwd of jullie iets soortgelijks kunnen vinden  :), succes (ik vond tegeltjes uitzoeken een crime terwijl ik dacht dat het heel makkelijk was :-X :biggrin2:).
Ik denk dat de tegeltjes bij de Praxis heel erg in de buurt komen! Ik heb ze in het verleden daar al eens gezien en ik kan er wel mee leven, schat ik. De kleuren zijn wel anders dan die op het plaatje dat ik liet zien in mijn eerste post, maar we gaan het zien.

We hebben hier een hele grote tegelhandel vlakbij waar de tegelzetter die het gaat doen ook goede connecties mee heeft! En anders laat ik ze Laura opsturen vanuit Spanje!  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3050769
Pauline schreef: Nee, maar dat kunnen we nu al niet. Waarom zou je de plint willen verwijderen?
Om bij de afvoer te kunnen. Oud huis, raar aangelegd enzo.  ;) :)
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3050771
-Annemarie- schreef: Om bij de afvoer te kunnen. Oud huis, raar aangelegd enzo.  ;) :)
Maak een luik!

Edit: onze plint loopt niet volledig door. Vanaf de rechterkant van de keuken kunnen we zo achter het blok komen.
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3050780
Pauline schreef: Maak een luik!

Edit: onze plint loopt niet volledig door. Vanaf de rechterkant van de keuken kunnen we zo achter het blok komen.
Gaat niet, de afvoer loopt onder het hele keukenblok door naar het punt waarop het naar beneden de grond ingaat.  :D
Zoals ik zei, raar huis. Is de bijkeuken-keuken, die zit sowieso wat raar.  :P ;D
Past wel bij ons.  8) :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3050787
Pauline schreef: Valt wel mee Annemarie, vind ik tenminste. Maar misschien komt het wel omdat ik ook een beetje raar ben..... 8) :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :-*
Nee hoor!  ;D :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door