Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2981535
pluk schreef: Heel erg veel sterkte!

Misschien kun je nog om andere medicatie vragen? Bij zenuwpijn werken pijnstillers vaak niet. Medicijnen voor bijv epilepsie werken soms wel omdat deze werken op de zenuwen en de hersenen.
Morgen krijg ik iets anders, vandaag mag ik geen gif meer.
Ik begrijp dat ik vanuit de uitslaapkamer terug onder narcose ben gebracht omdat ze niet meer wisten wat ze moesten doen. Onderweg ben ik van de tafel afgevallen door het schokken van mijn lichaam.
Mijn mond, kaak, tong en keel doen zeer, maar ook mijn handen, nek en rug en ik barst van de hoofdpijn. Ik heb de osteopaat gebeld maar die kan nu niets doen.

Ondertussen kan ik niet lopen en ook niet liggen. Rechtop zitten zorgt voor helse zenuwpijn, maar leg ik mijn benen plat schiet het in mijn rug.
Vandaag heb ik dus twee keer narcose gehad, spierontspanners, slaapmiddel, tramadol en paracetamol (totaal vandaag 2 gram).
Ik heb het erg warm. Mijn hart gaat tekeer. Ik voel het kloppen in mijn handen, borst en hoofd.
Ik kan alleen kleine slokjes water binnen krijgen. Vanaf gisternacht niets meer gegeten. 

De huisarts zegt dat ik hyperventileer door de pijn. Weinig aan te doen, aan de pijn dan. Me zo min mogelijk druk maken en op mijn ademhaling focussen.
#2981544
Je bent dus ook nog eens bont en blauw door het vallen.
vandaar mijn advies naast de ingreep traumeel of anders arnica. Echt dat scheelt stukken in herstel tijd.
En ook in zenuwpijn omdat de druk van de zwelling sneller afneemt en de zenuwen minder knel zitten ect.
#2981548
sella schreef: Je bent dus ook nog eens bont en blauw door het vallen.
vandaar mijn advies naast de ingreep traumeel of anders arnica. Echt dat scheelt stukken in herstel tijd.
En ook in zenuwpijn omdat de druk van de zwelling sneller afneemt en de zenuwen minder knel zitten ect.
Zou ik nu traumeel kunnen nemen dan, na zoveel zooi in mijn lijf?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door