Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Eef+Stippels
#3367913
Kim_S schreef:Tromgeroffel....

We hebben over 3 weken een afspraak bij de notaris :D :D :D

Nu dus nog 3 weken “rustig” afwachten of er niks tussen komt, (en een heleboel dingen regelen qua restschuld, dat hebben we nog steeds niet helemaal rond) en dan is hopelijk deze ellende eindelijk eens voorbij!
Oh top!! Heel fijn!
Sterkte met de laatste loodjes :-*
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3368262
Net 14 kantjes Duitse notaris-taal doorgeworsteld :-X :-X :-X

Maar het koopcontract lijkt goed in elkaar te zitten, dus kom maar op, wij ondertekenen wel! :D

Nog 1,5 week te gaan... :duimen: :duimen: :duimen:
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#3368282
Pffffff :-X ik zie bericht van Kim_S als laatste bericht in dit topic. Schrik me een hoedje; das nog te vroeg om te juichen. Gaat 't over teennagels, al dan niet van Atz ::) ;D ;D
Ik :duimen: door!!
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3368283
Inge en Bono schreef:Pffffff :-X ik zie bericht van Kim_S als laatste bericht in dit topic. Schrik me een hoedje; das nog te vroeg om te juichen. Gaat 't over teennagels, al dan niet van Atz ::) ;D ;D
Ik :duimen: door!!
Sorry :biggrin2:

En :-*
Door eelke
#3368329
Kim_S schreef:Ieuw :-X

Uhm das wel een idee, hij heeft nog genoeg :biggrin2:
Ja precies, dan heb je ook nog even hé. Want het is goed dat het lang duurt, want als het korter duurt, is het niet goed.
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3368331
eelke schreef:Ja precies, dan heb je ook nog even hé. Want het is goed dat het lang duurt, want als het korter duurt, is het niet goed.
Ja het moet lang duren idd. Kort is niet goed :P
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3368530
Anne in Zweden schreef:Hoeveel dagen nog, Kimmekind? *nagelbijtende smiley*
Nog 6 nachtjes slapen!!
*al aan mijn ellebogen begonnen inmiddels, nagels, vingers en onderarmen zijn al op* :-X
Door Anne in Zweden
#3368539
Kim_S schreef:Nog 6 nachtjes slapen!!
*al aan mijn ellebogen begonnen inmiddels, nagels, vingers en onderarmen zijn al op* :-X
Ellebogen zijn vrij hard, daar moet je de komende dagen wel genoeg aan hebben. Eet smakelijk, en hou vol!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door