Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#3464237
pearlsofpassion schreef: wo 18 okt 2023, 21:13 Ja, ik vind van wel.
Dat zijn BeLenka's en die zool is toch wel stugger, zeker bij de kinderschoenen wegens opstaande rand. Voor te spelen en klauteren, super schoenen, maar voor te hardlopen is soepelder toch beter.
Ah OK. Omdat je eerst je twijfels had over deze schoenen was ik ff benieuwd. Nou fijn, dat ze bevallen!
Door hannabelgje
#3464376
Morgen afspraak bij huisarts. Mijn man is er klaar mee dat ik niet kan lopen. Kijken of er toch iets gedaan kan worden. Het wordt ook alleen erger. Ik kan 's avonds alleen op mijn tenen lopen de eerste paar minuten.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Door Lizzy
#3464381
Laat er nou geen spuit in zetten..... :-\ . Meestal komen ze niet verder dan dat :-\

Misschien anders toch eens met Kybun gaan praten?
Door hannabelgje
#3464383
Nee er gaat geen spuit in hoor. Misschien een kuur ontstekingsremmers. Of naar de fysio ofzo.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Door Lizzy
#3464385
hannabelgje schreef: di 24 okt 2023, 12:08 Nee er gaat geen spuit in hoor. Misschien een kuur ontstekingsremmers. Of naar de fysio ofzo.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk
Ik heb ondertussen best veel websites gelezen. Ook over een onderzoek dat gedaan is, heeft een arts een biopt genomen uit de peesplaat van peesplaatontstekings-patiënten. Daar kwam uit dat er helemaal geen ontsteking aanwezig is. Deze even om in je achterhoofd te houden.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3464421
Bij mij kwamen veel klachten ook door mijn eigen hormonen. Ik had idd bijv peesplaat ontsteking ( jaren) maar ook kon ik vaak mijn handen niet gebruiken. Leek echt allemal op reuma. Maar was hormonaal. Ik had misschien max 1 goede week in mijn cyclus. Nu slik in de pil door en alles gaat veel beter. ( nee is niet de oplossing voor iedereen maar voor mij wel)
Ik heb nog wel eens wat pijn aan mijn voet, ( ik loop bijv ook veel) meestal werkt de kuit en kuitaanhechtingen masseren ook wel. Als die strak is trekt ie alles strak en dat is wat je niet wil.

Beterschap ermee! Ik weet hoe erg pijnlijk het kan zijn helaas.
Door hannabelgje
#3464422
Nou was een zeer nutteloos bezoek. Mijn schoen is niet eens uit geweest. Nee mevrouw daar doen we niks aan. Minder lopen, zooltjes dragen en verder niks.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Door Lizzy
#3464426
hannabelgje schreef: wo 25 okt 2023, 15:25 Nou was een zeer nutteloos bezoek. Mijn schoen is niet eens uit geweest. Nee mevrouw daar doen we niks aan. Minder lopen, zooltjes dragen en verder niks.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk
Ik had serieus niks anders verwacht.... Ik ben zelf echt super tevreden over de fysiotherapeute waar ik nu kom voor m'n peesplaatontsteking. Zij kijkt echt naar het hele gangwerk zeg maar. En de stand van de voeten. Ik denk dat je daar meer aan hebt, aan zoiets.

Bij mij spelen mijn hormonen trouwens ook mee. Ben zoooo gezellig in de overgang ::)
Door hannabelgje
#3464427
Nou ik had wel verwacht dat ze even gekeken had, maar goed. Verder weet ik dat ze er weinig mee kunnen. Maar mijn schoonmoeder en echtgenoot wilden dat ik naar de huisarts ging ermee. Tja dat heb ik nu braaf gedaan.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Door hannabelgje
#3464459
Er zit hier blijkbaar vlakbij een hielspoorcentrum. Verzoek gedaan voor een afspraak. Kijken of zij iets voor me kunnen betekenen.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Door Lizzy
#3464467
pearlsofpassion schreef: vr 27 okt 2023, 19:19 Veel van schoenen wisselen en schoenen met hoge, zachte hakken dragen, hoor ik in mijn omgeving bij hielsporen. :-\
Dit juist niet. Dat verkort alleen je kuitspieren verder en dat is soms zelfs part of the problem.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door