Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door sam28
#3439077
hannabelgje schreef: ma 31 jan 2022, 11:47 Hoe was je zondag Sam?

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Je bedoelt mijn zaterdag? :biggrin2:
Super leuk. Eerst gezellig gegeten met vriendinnen en daarna naar de kroeg, we konden niet allemaal bij elkaar zitten door alle regels maar het was wel erg leuk. Ze is gezellig blijven slapen en verder appen we ons suf tot komende vrijdag. Dan gaan we elkaar weer zien en gaan we in Amsterdam naar een vrouwen bar met wat vrienden van haar en hopelijk wat van mij. :biggrin2:
Door hannabelgje
#3439079
sam28 schreef: Je bedoelt mijn zaterdag? :biggrin2:
Super leuk. Eerst gezellig gegeten met vriendinnen en daarna naar de kroeg, we konden niet allemaal bij elkaar zitten door alle regels maar het was wel erg leuk. Ze is gezellig blijven slapen en verder appen we ons suf tot komende vrijdag. Dan gaan we elkaar weer zien en gaan we in Amsterdam naar een vrouwen bar met wat vrienden van haar en hopelijk wat van mij. :biggrin2:
Klinkt niet verkeerd! Lekker hoor.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Door hannabelgje
#3439111
Omdat we besloten hebben er samen voor te gaan heb ik mijn datingapps verwijderd en stopgezet. Ik hoop ze nooit meer nodig te hebben. Ik vind hem geweldig en ik ben verliefd. Hij voelt hetzelfde zegt hij. We gaan kijken waar het ons brengt.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3439112
hannabelgje schreef:Omdat we besloten hebben er samen voor te gaan heb ik mijn datingapps verwijderd en stopgezet. Ik hoop ze nooit meer nodig te hebben. Ik vind hem geweldig en ik ben verliefd. Hij voelt hetzelfde zegt hij. We gaan kijken waar het ons brengt.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Wat goed!!!! Ik wens jullie heel veel geluk samen!!
Gebruikersavatar
Door doranto
#3439114
hannabelgje schreef: di 01 feb 2022, 10:20 Omdat we besloten hebben er samen voor te gaan heb ik mijn datingapps verwijderd en stopgezet. Ik hoop ze nooit meer nodig te hebben. Ik vind hem geweldig en ik ben verliefd. Hij voelt hetzelfde zegt hij. We gaan kijken waar het ons brengt.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Wat fijn zeg! Heel veel geluk en plezier samen! :-*
Door Lizzy
#3439129
hannabelgje schreef: di 01 feb 2022, 10:20 Omdat we besloten hebben er samen voor te gaan heb ik mijn datingapps verwijderd en stopgezet. Ik hoop ze nooit meer nodig te hebben. Ik vind hem geweldig en ik ben verliefd. Hij voelt hetzelfde zegt hij. We gaan kijken waar het ons brengt.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Whaaaaaaaaaaaa, wat gaaf!!!!!!!!!!!!! :circle:

Super leuk! Geniet van elkaar :-*
Gebruikersavatar
Door sam28
#3439213
Vrijdag heb ik om 17.30 afgesproken op haar initiatief. De kinderen zijn dan bij haar tot 18u. Een half uurtje dus. Lijkt me prima :cool:


Vanmiddag kreeg ik een appje of ik dat wilde. Ik had PANIEK! ;D ;D ;D Wat als ze een hekel aan me hebben, wat als, wat als én dan!! :o

Maar goed, vanavond hebben we gebeld en bleek dat ze helemaal nog niet weten dat wij daten en dat ze waarschijnlijk te druk zijn met weggaan. Dus het wordt langer dan de ene minuut maar dus gelukkig niet heel intensief. Rustig aan.
Wel had ze een waarschuwing. ;D Blijkbaar zit de jongste van 7 in een bepaalde fase. Hij vraagt bij (of aan :o ) elke vrouw die zij ontmoet of ze elkaars borsten gaan zien oftewel seks hebben. ;D ;D ;D Ze had van de week een snelle koffie met de moeder van de kinderen bij wie die van haar een slaapfeestje hadden. Gelukkig had hij dat aan date gevraagd in de auto ipv waar die moeder bij was. ;D
We hebben besproken wat ik erop kan zeggen (de vraag niet beantwoorden :biggrin2: ) maar ze zei ook dat ze niet loog tegen de kinderen dus als de vraag komt ze daar wel eerlijk antwoord op geeft. Waarschijnlijk word ik ondanks de heads-up knalrood en kind is ook niet stom.
Door Lizzy
#3439235
sam28 schreef: wo 02 feb 2022, 20:34 Vrijdag heb ik om 17.30 afgesproken op haar initiatief. De kinderen zijn dan bij haar tot 18u. Een half uurtje dus. Lijkt me prima :cool:


Vanmiddag kreeg ik een appje of ik dat wilde. Ik had PANIEK! ;D ;D ;D Wat als ze een hekel aan me hebben, wat als, wat als én dan!! :o

Maar goed, vanavond hebben we gebeld en bleek dat ze helemaal nog niet weten dat wij daten en dat ze waarschijnlijk te druk zijn met weggaan. Dus het wordt langer dan de ene minuut maar dus gelukkig niet heel intensief. Rustig aan.
Wel had ze een waarschuwing. ;D Blijkbaar zit de jongste van 7 in een bepaalde fase. Hij vraagt bij (of aan :o ) elke vrouw die zij ontmoet of ze elkaars borsten gaan zien oftewel seks hebben. ;D ;D ;D Ze had van de week een snelle koffie met de moeder van de kinderen bij wie die van haar een slaapfeestje hadden. Gelukkig had hij dat aan date gevraagd in de auto ipv waar die moeder bij was. ;D
We hebben besproken wat ik erop kan zeggen (de vraag niet beantwoorden :biggrin2: ) maar ze zei ook dat ze niet loog tegen de kinderen dus als de vraag komt ze daar wel eerlijk antwoord op geeft. Waarschijnlijk word ik ondanks de heads-up knalrood en kind is ook niet stom.
Ohw ohw ;D . Gelukkig zien ze op die leeftijd nog vaak niet dat iemand daar knalrood van wordt, van zo'n vraag ;D

Succes he ;D ;D ;D
Door Lizzy
#3439236
hannabelgje schreef: wo 02 feb 2022, 20:53 Lekker Sam! Gaat goed daar.
Wij daten nog lekker verder. Komend weekend ons eerste logeerpartijtje. Veel zin in. Ik vind hem super lief.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Leuk leuk leuk!!!

Is hij ook een beetje een hondenman?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door