Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3436449
Nou.... Het is een zwaardere laptop geworden. In de hoop dat ik er nu weer minimaal 5 jaar mee doe. Ik had overigens geen nieuwe hoeven hebben, die oude voldeed nog prima (i3 processor en ik moet toegeven dat ie wel wat traag was als ik veel dingen draaide). Maar ja goed, het toetsenbord is al twee jaar stuk (er hing daarom een extern toetsenbord aan en dat was de 2de HP laptop waarbij het toetsenbord het al snel liet afweten dus ik hoop dat de Lenovo een beter toetsenbord heeft!) en nu begon de schijf het te begeven. Ik heb een i5 processor genomen en 512 gb opslagruimte.
#3436451
Lizzy schreef: ma 13 dec 2021, 15:41 Nou.... Het is een zwaardere laptop geworden. In de hoop dat ik er nu weer minimaal 5 jaar mee doe. Ik had overigens geen nieuwe hoeven hebben, die oude voldeed nog prima (i3 processor en ik moet toegeven dat ie wel wat traag was als ik veel dingen draaide). Maar ja goed, het toetsenbord is al twee jaar stuk (er hing daarom een extern toetsenbord aan en dat was de 2de HP laptop waarbij het toetsenbord het al snel liet afweten dus ik hoop dat de Lenovo een beter toetsenbord heeft!) en nu begon de schijf het te begeven. Ik heb een i5 processor genomen en 512 gb opslagruimte.
Knopen doorhakken is sowieso goed!

Ik heb even gekeken, ik heb ook een Lenovo i5 laptop. En mijn chromebookje is ook van Lenovo. Ik ben tevreden over Lenovo (al, qua toetsenbord, heb ik de Q opgestofzuigd, dus dat is wel Qut :biggrin2: en mijn eigen schuld)
#3436454
Ja, en delen vinden wij niet echt handig Eelke. Is op zich een goed idee maar wij zitten hier tegenover elkaar aan de laptop te werken. Leo heeft ook een Lenovo maar dan een Thinkpad.

Hahaha, wat gebruik je de Q dan ineens vaak he?! :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door