Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#3370623
Jaaaaaaaaaaa leuk! Nou ja genoeg.... Net aan :biggrin2: . Maar het is een leuk begin :biggrin2:

Wat een leuke diertjes :smitten:

Ik vind de kortharige het allerleukst :smitten:

De geluidjes die cavia's maken vind ik ook altijd zo schattig! Ik neem aan dat cavia's ook groepsdiertjes zijn?
#3370625
kiara schreef:
Wat leuk ook skinny :)
En wat voor teddy de US of de CH
De CH teddy. Alledrie de dames zijn enorme dramaqueens. Binnenkort komt er een gecastreerd beertje bij die de rust hopelijk gaat bewaren.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door kiara
#3370629
Lizzy schreef:Jaaaaaaaaaaa leuk! Nou ja genoeg.... Net aan :biggrin2: . Maar het is een leuk begin :biggrin2:

Wat een leuke diertjes :smitten:

Ik vind de kortharige het allerleukst :smitten:

De geluidjes die cavia's maken vind ik ook altijd zo schattig! Ik neem aan dat cavia's ook groepsdiertjes zijn?
Ja zijn net kleine varkentjes ze zijn zo leuk
En ja zeker groeps dieren min 2
Gebruikersavatar
Door kiara
#3370630
hannabelgje schreef:De CH teddy. Alledrie de dames zijn enorme dramaqueens. Binnenkort komt er een gecastreerd beertje bij die de rust hopelijk gaat bewaren.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Ik hoor dat zo vaak dames hè ::)
Maar met castraat erbij komt het vast goed
Ik vind de mannetjes ook veel liever en rustiger
#3370632
kiara schreef:
Ik hoor dat zo vaak dames hè ::)
Maar met castraat erbij komt het vast goed
Ik vind de mannetjes ook veel liever en rustiger
Ja ik ook. Mijn castraat is gestorven helaas. Mijn ch teddy is inmiddels ook 5 jaar oud. Begint een bejaarde te worden. Dus een harige heer erbij. Liefst een rode zodat ik hem Ron Weatly kan noemen. Mijn twee blootjes heten Hairy Potter en Hairmione Granger. De teddy heet heel saai Olijfje.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
#3370637
Ik heb vroeger 2 gehad (broertjes), zijn best wel oud geworden (konden gewoon bij ons in huis loslopen, zomers gingen ze naar buiten bij de konijnen)... 20 jaar weer 1 gehad, oranje/bruin gladhaar (Gizmo heette hij) en een jaar of 8 geleden ook 1 gehad, dacht dat het een Texelse was (lang haar, 3 kleuren en kruinen, Kuifje genaamd)... Appie heeft Kuifje nog meegemaakt; hij vond em best wel lief, zolang Kuifje in zn hok zat... als we em uit zn hok haalden, moesten we er wel bij blijven... zou het nu niet zo snel meer doen, teckels en een knaagdier (al hebben we ook gerbils gehad, maar die stonden boven).....
Gebruikersavatar
Door kiara
#3370649
CindyMayella schreef:Ik heb vroeger 2 gehad (broertjes), zijn best wel oud geworden (konden gewoon bij ons in huis loslopen, zomers gingen ze naar buiten bij de konijnen)... 20 jaar weer 1 gehad, oranje/bruin gladhaar (Gizmo heette hij) en een jaar of 8 geleden ook 1 gehad, dacht dat het een Texelse was (lang haar, 3 kleuren en kruinen, Kuifje genaamd)... Appie heeft Kuifje nog meegemaakt; hij vond em best wel lief, zolang Kuifje in zn hok zat... als we em uit zn hok haalden, moesten we er wel bij blijven... zou het nu niet zo snel meer doen, teckels en een knaagdier (al hebben we ook gerbils gehad, maar die stonden boven).....
Kan best hoor, ik heb hier 4 katten en doen ze niks
Gebruikersavatar
Door kiara
#3370658
Lizzy schreef:Jaaaaaaaaaaa leuk! Nou ja genoeg.... Net aan :biggrin2: . Maar het is een leuk begin :biggrin2:

Wat een leuke diertjes :smitten:

Ik vind de kortharige het allerleukst :smitten:

De geluidjes die cavia's maken vind ik ook altijd zo schattig! Ik neem aan dat cavia's ook groepsdiertjes zijn?
Bij jou past de gladhaar zwart/Dalmatiner wel ::)
Gebruikersavatar
Door kiara
#3370665
zurca schreef:Oh my... Die alpaca vind ik echt heel leuk :-*

Ik vind der ook zo mooi net een klein schaapje en mijn koningingen poedel :D en zo goed als geen onderhoud aan.( je mag ze niet kammen gaan de krullen kapot)

Als kind wel cavia's gehad, gladharen. Dat gefluit als de koelkast open ging :biggrin2:
#3370676
kiara schreef:Kan best hoor, ik heb hier 4 katten en doen ze niks
Katten zijn wel geen teckels. :biggrin2:
Dat zou precies ook niet snel doen. Ik zou niet gerust zijn.
Mijn gerbils en de katten gaan ook niet samen maar de gerbils hebben een ruim genoeg verblijf dat ze niet los moeten lopen. Dat durf ik echt niet.

Ik zou wel cavia's willen, moesten ze buiten kunnen blijven in de winter. Meneer wil geen knaagdieren los in huis, en ik kan dat volgen.
En we hebben ook al 2 rennen in de tuin en cavia's en konijnen matchen toch niet geniaal.
Dus laat ik het maar zo. Maar soms kriebelt het wel als er weer leuke in de opvang zitten. Vooral de gladhaar driekleurtjes vind ik erg leuk.
Gebruikersavatar
Door kiara
#3370678
pearlsofpassion schreef:Katten zijn wel geen teckels. :biggrin2:
Dat zou precies ook niet snel doen. Ik zou niet gerust zijn.
Mijn gerbils en de katten gaan ook niet samen maar de gerbils hebben een ruim genoeg verblijf dat ze niet los moeten lopen. Dat durf ik echt niet.

Ik zou wel cavia's willen, moesten ze buiten kunnen blijven in de winter. Meneer wil geen knaagdieren los in huis, en ik kan dat volgen.
En we hebben ook al 2 rennen in de tuin en cavia's en konijnen matchen toch niet geniaal.
Dus laat ik het maar zo. Maar soms kriebelt het wel als er weer leuke in de opvang zitten. Vooral de gladhaar driekleurtjes vind ik erg leuk.
Ik heb ze ( behalve de skinny’s) zomers in groot buitenhok maar in de winter binnen, kan wel buiten maar ik vind het niet gezellig dan, vind juist leuk als ze binnen zijn

En zijn teckels zo erg dan :o
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door