Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door pearlsofpassion
koekje schreef:Mogen we trouwens ook al meedenken over namen? Had je al een bepaald thema in gedachte, kattenrassen ofzo?

Maine Coon, voor een grote reu.
Singapura voor een klein teefje.
Scottish Fold, voor eentje met rare oortjes.
Turkish Van, voor eentje met teveel wit in de vacht en een te grote voorliefde voor water.
Oh,die vind ik leuk!

Heel dikke proficiat met de zwangerschap. En veel plezier en voorspoedig nest gewenst.
Dat heb je nu wel verdiend.
Door zurca
Nou inderdaad, jullie kunnen wel wat hondengeluk gebruiken...Wat is er dan leuker dan puppies?! :biggrin2: :-*
Dat alles voorspoedig mag verlopen en jullie straks heerlijk kunnen genieten van de kattekinderen...

(Dacht ik ff bij het openen van dit topic foto's te gaan zien van jullie muizenvangers ::) :biggrin2: )
Door Angelique
zurca schreef:Nou inderdaad, jullie kunnen wel wat hondengeluk gebruiken...Wat is er dan leuker dan puppies?! :biggrin2: :-*
Dat alles voorspoedig mag verlopen en jullie straks heerlijk kunnen genieten van de kattekinderen...

(Dacht ik ff bij het openen van dit topic foto's te gaan zien van jullie muizenvangers ::) :biggrin2: )
Neee, dat zijn de poekies :biggrin2:
Door Radja
Na zo'n heftige periode,hebben jullie eindelijk weer iets heel moois om naar uit te kijken!
Gefeliciteerd! :-*
Door Charlie Angel
Hoe dubbel ook, ik hoop dat jullie er volop van gaan genieten.
Het is ook onwijs spannend natuurlijk maar ook zo onwijs leuk!! Kattekind in meervoud, wat zullen jullie het druk krijgen.
Gefeliciteerd en ik wens jullie een voorspoedige dracht.
Door smulpaap
Heel eerlijk ? Ik dacht of Angelique haar hoofd staat nog niet naar het forum ..... Of we lezen vandaag of morgen dat er pupsels gaan komen :biggrin2:
En er komen pupsels :D :D :D Heel erg leuk ! :-* :-* Vreugde mag ook wel weer eens
Door Angelique
Charlie Angel schreef:Hoe dubbel ook, ik hoop dat jullie er volop van gaan genieten.Afbeelding
Het is ook onwijs spannend natuurlijk maar ook zo onwijs leuk!! Kattekind in meervoud, wat zullen jullie het druk krijgen. Afbeelding
Gefeliciteerd en ik wens jullie een voorspoedige dracht. Afbeelding

Ja, een mens roept wat af over zichzelf :biggrin2:
Door hannabelgje
Wat leuk!! Gefeliciteerd! Ik hoop stiekem ook op diepe binnenzakken bij het kattekind.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door Hanny
Eindelijk een keer weer pupjes. Daar was je dus voor naar Limburg gegaan, dat schreef je een keer.
Het wachten heeft ook lang genoeg geduurd. Ik hoop, dat alles nu helemaal gewoon goed mag gaan, daar zijn jullie wel aan toe.
Is papa bruinig, ik zie zo'n onduidelijke kleur.

Hanny
Door Lizzy
Angelique schreef:Ja, een mens roept wat af over zichzelf :biggrin2:
Hahahahaha, heerlijk, meer Katjes ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door