Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3198313
Lil schreef:Bij de DM?

Ik ben al jaren scheel geloof ik. In ieder geval: moet ik hebbuh! :biggrin2:
Jup, bij de DM. Ik moet bekennen dat ik er ook altijd overheen kijk en dan met een panische blik in mijn ogen naar Marije kijk, "M'n was-Dettol is er niet!" stamelend. Waarop zij iedere keer weer gedecideerd de flessen uit het schap tilt. ::)

Ergens bij de was- en schoonmaakmiddelen. Goed kijken, of Marije meenemen. ;D
Door Lil
#3198325
-Saskia- schreef:Jup, bij de DM. Ik moet bekennen dat ik er ook altijd overheen kijk en dan met een panische blik in mijn ogen naar Marije kijk, "M'n was-Dettol is er niet!" stamelend. Waarop zij iedere keer weer gedecideerd de flessen uit het schap tilt. ::)

Ergens bij de was- en schoonmaakmiddelen. Goed kijken, of Marije meenemen. ;D

Oooo het is dus onzichtbaar spul! Komt wel goed ik zorg wel voor wat harry Potter fans
#3198330
MarijeEnBoomer schreef:Ga je nou nog liegen ook!!! >:( >:( >:(

De borstel kwam in een andere berichtje aan de orde!!

Sas, we nemen niks meer mee voor d'r hoor!! Leugenaar!!!
Dus je had feitelijk die hele borstel nooit op mijn wenslijstje gezet :???: :???: :???: . Lekker is dat!
#3198340
Lizzy schreef:Dus je had feitelijk die hele borstel nooit op mijn wenslijstje gezet :???: :???: :???: . Lekker is dat!
Nou wordt het helemaal mooi!!
Jij maakt geen duidelijk lijstje, wij reizen naar Duitsland voor jouw boodschappen en dan doe je zo!!!
#3198347
MarijeEnBoomer schreef:Nou wordt het helemaal mooi!!
Jij maakt geen duidelijk lijstje, wij reizen naar Duitsland voor jouw boodschappen en dan doe je zo!!!
Geen duidelijk lijstje?! Kelere Marije, HOE duidelijk wil je het lijstje hebben?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door