Kim_S schreef:
Vergeet ik helemaal te vertellen dat er ook nog 2 kittens hier komen wonen in 2016!
BP en Tos(ti) van Marloes
Ze hebben er zin in! Het zijn wel twee belhameltjes, ze zijn zoooo leuk! En ik vind het kei leuk dat ze naar jou gaan
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Kim_S schreef:
Vergeet ik helemaal te vertellen dat er ook nog 2 kittens hier komen wonen in 2016!
BP en Tos(ti) van Marloes
Kim_S schreef:In eerste instantie geen Franse Bull, mocht je dat denken. Dat staat wel op mijn lijstje, maar wat later
Zall ik een polletje openen welk ras het gaat worden?
ChantalKrijn schreef:Ik hoop van wel, en dan wel een Franse Bull een Yara-dochterZo snel al? Ik had op 2017 gerekend
Kim_S schreef:Zo snel al? Ik had op 2017 gerekend2e helft 2016 op zijn vroegst hoor, dus je hebt nog tijd om je eerste pupje te socializen
Ach, 2 pups tegelijk kan best toch?
Wat een superleuk vooruitzicht Chantal!
ChantalKrijn schreef:2e helft 2016 op zijn vroegst hoor, dus je hebt nog tijd om je eerste pupje te socializenOoooow, dan is die eerste al bijna puber
Kim_S schreef:Ooooow, dan is die eerste al bijna puberOh gezellig, dan geeft de eerste tenminste het goede voorbeeld aan de tweede
ChantalKrijn schreef:En anders wacht je nog een jaar, gok je op een 2e nestDas ook een optie. Maar dat is wel een aanslag op mijn geduld
Kim_S schreef:Das ook een optie. Maar dat is wel een aanslag op mijn geduldDat is het nu toch al!