Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door keetje
#3160459
hamada schreef: Misschien kun je ze mailen? :D
Is een idee, ik vind dit toch een soort van rasdiscriminatie. 8)
Gebruikersavatar
Door Lazy Garfield
#3160473
BusKay schreef: Dat voer voor de teckel is wel heel speciaal:
Gemaakt van : Gedroogd gevogeltevlees, –botten, –organen en –mais, gerst, schapenvet, gedroogd buffelvlees, –organen, appelvezels, zalmolie, gevogeltevet, mineralen, kruiden, groenlipmosselpoeder, yucca extract, msm, glucosaminsulfaat, chondroitiensulfaat .
Brrrrrrrrr, laat maar zitten dan...... :D  :D
Door hannabelgje
#3160475
keetje schreef: Is een idee, ik vind dit toch een soort van rasdiscriminatie. 8)
Tja ik vind het wel geinig dat de corgi er wel bij zit. Had ik niet verwacht eigenlijk.
Gebruikersavatar
Door Dian
#3160477
Ik heb een probleem........ voor Rakker hebben ze wel voer, maar voor Laddy niet???? Om dat jong nu maar te laten verhongeren vind ik ook al zo wat :-\ :-X :-[ Dan moeten ze van arremoei maar op KVV blijven :-\ :-X :-[ Had het graag anders gezien, maar ja........ :-[ :-[
Gebruikersavatar
Door Hope
#3160488
Dian schreef: Ik heb een probleem........ voor Rakker hebben ze wel voer, maar voor Laddy niet???? Om dat jong nu maar te laten verhongeren vind ik ook al zo wat :-\ :-X :-[ Dan moeten ze van arremoei maar op KVV blijven :-\ :-X :-[ Had het graag anders gezien, maar ja........ :-[ :-[
Tja, dat krijg je hé, als je twee verschillende honden in huis neemt. Je moet natuurlijk ook éérst naar de winkel om te kijken voor welke rassen er allemaal brokjes zijn voor je een hond aanschaft.
Gebruikersavatar
Door Dian
#3160491
Hope schreef: Tja, dat krijg je hé, als je twee verschillende honden in huis neemt. Je moet natuurlijk ook éérst naar de winkel om te kijken voor welke rassen er allemaal brokjes zijn voor je een hond aanschaft.
Oeps :-[ Wilde er tzt nog een Laddy bij............, toch maar een boomer dan, want daar hebben ze wel brokjes voor :P

Afbeelding


Royaal Konijn heeft zelfs geen Westie-brokjes, maar brokjes voor witte terriërs.......... Jammer dat alleen de kleur wit niet voor mag komen bij een Cairn :-X Daar heb je dus ook al niets aan :P

Jeukenumaar zou nog kunnen, dit staat bij het voer voor de West Highland White Terriër: Eukanuba Breed West Highland White Terriër hondenvoer is ook geschikt voor Cairn Terriërs en Schotse Terriërs, die dezelfde voedingsbehoeften hebben.  Pfjjjjjj, toch iets wat nog zou kunnen, maar helemaal optimaal lijkt het me niet, want Laddy springt en doet alles veel hoger en intenser dan Rakker ooit gedaan heeft........ moeilijk, moeilijk, moeilijk  :g: :g: :g: :g:
Door Lil
#3160516
O jee.... als je geen flauw idee hebt uit wat voor een merken je hond is opgebouwd.... dan krijgt hij geen eten?
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3160520
Lil schreef: O jee.... als je geen flauw idee hebt uit wat voor een merken je hond is opgebouwd.... dan krijgt hij geen eten?
En wat nou als ie geen echt merk is, maar een nepper??????????
Gebruikersavatar
Door pluk
#3160523
Dian! Ik heb de oplossing...althans als Laddy op dieet moet..

http://m.zooplus.nl/shop/honden/hondenvoer_droog/royal_canin_size/mini/26501

En die hond kan ook wel doorgaan voor een Norwich, nou is Scott een Norfolk maar goed dat was ooit hetzelfde ras dus dan denk ik dat ik met deze brokjes ook wel goed zit.... 8)
was al bang dat Scott moest blijven barfen  :-[  :biggrin2:

voor Rakker zou ik trouwens deze kopen http://www.fokkerhondenvoer.nl/smart.html
Is misschien ook wel wat voor Saartje, Lazy Garfield?
Of zouden ze dan nog slimmer worden? :D
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#3160531
:uglystupid2:


Niet voor jou bedoelt hoor Hanna.




Is er al Sheltievoer ?? Ik kan niet wachten.
Laatst gewijzigd door *Lia* op za 10 okt 2015, 18:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lil
#3160557
Kaela schreef: En wat nou als ie geen echt merk is, maar een nepper??????????
O jee dan moet hij eten meenemen om jou te voeren ipv andersom. Laat ik nu net het jagen afgeleerd hebben...
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#3160561
pluk schreef: Is er Sheltievoer? Tuurlijk is er Sheltievoer! :D
http://www.bol.com/nl/p/yourdog-sheltie-volwassen-3-kg/9200000046455812/


Hahahahahahaaaaaaaaaaaa, het bestaat nog ook. Oh my, hier zakt je broek toch echt van af.

Er is voer voor kleine wolfjes, voor een middelmaatje wolfjes en voor hele grote wolven. Waarschijnlijk ook nog voor manlijke wolven en vrouwelijke wolven. Voor wolven die aan het puberen zijn. Voor opgroeiende wolven. Voor oude wolven enz.........
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door