Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Suzanne
#3125316
C@rine schreef: Dus DA moet controleren of pup / kitten ergens is aangemeld?
Geloof jij dat ze dat doen?
Ja, dat is door meer DA's toen met Rowan idd gecontroleerd toen ze hem voor het eerst zagen ;-)

Suzanne
Gebruikersavatar
Door Hope
#3125345
C@rine schreef: Dus DA moet controleren of pup / kitten ergens is aangemeld?
Geloof jij dat ze dat doen?
Nou nee, hier niet hoor.
De fokker mailde ons wel na 14 dagen of we het geregeld hadden.

Ik snap dat nooit zo goed. Het kan iedereen overkomen dat je hond/kat verdwaald, wegloopt of weet ik veel wat. Maar dan wil je toch zo snel mogelijk dat hij weer thuis is?
Nelson heeft een geregistreerde chip maar ook zo'n lekker oudwerwetse penning met mijn telefoonnummer erop. Mocht hij ooit zoek raken wil ik dat de vinder meteen kan bellen en niet eerst met hem op sleeptouw moet of een foto op fb moet zetten om mij te vinden.
Gebruikersavatar
Door Sigbrid
#3125397
Bij Baco werd de chip door fokker op mijn naam gezet ! Idd de herplaatsers heb ik zelf overgeschreven of zelfs voor de eerste keer geregistreerd ( exfokteef en exdekreu die door fokkers dus zelfs niet geregistreerd stonden bij databank , wel bij rvb )
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#3125686
Riek schreef: En wat was het verhaal achter de verdwijning?
Ik zou ook schrikken ja .

Hij is onder de heg/schutting door gekropen, en weg was het ventje. Voorlopig mag hij niet alleen meer in de tuin. Ik hoop dat dat voldoende is. Het is een wonder dat ze hem terug hebben. Voor hetzelfde geld heeft de vinder heel andere gedachten.

Ik heb ze heel duidelijk verteld dat ik hem aangemeld heb (met bewijs) en ook weer afgemeld. Zij hadden hem aan moeten melden.
Laatst gewijzigd door *Lia* op wo 17 jun 2015, 19:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Cindy de Wolf
#3125692
Inderdaad het kan iedereen overkomen. Ons is het ook meerdere malen overkomen. Dus hier zijn ze gechipt (en aangemeld), hebben ze een penning om EN een paar hebben een halsband met naam en nummer erop geborduurd.
Misty haar chip zit bijvoorbeeld in haar rechterelleboog achteraan. Op wedstrijden ben ik diverse keren bijna uitgesloten onder het mom onterechte inschrijving; niet gechipt...dus vandaar dat ik nu weet waar die zit maarja gebeurt er wat geen DA die zo goed checkt :-X
Gebruikersavatar
Door Hope
#3125899
Cindy de Wolf schreef: Inderdaad het kan iedereen overkomen. Ons is het ook meerdere malen overkomen. Dus hier zijn ze gechipt (en aangemeld), hebben ze een penning om EN een paar hebben een halsband met naam en nummer erop geborduurd.
Misty haar chip zit bijvoorbeeld in haar rechterelleboog achteraan. Op wedstrijden ben ik diverse keren bijna uitgesloten onder het mom onterechte inschrijving; niet gechipt...dus vandaar dat ik nu weet waar die zit maarja gebeurt er wat geen DA die zo goed checkt :-X
Die is flink aan de wandel gegaan dan... Jeetje.
Ooit een foto van laten maken om zeker te weten dat die chip het gewricht niet irriteerd? Ik zou er niet gerust op zijn  :-\
Door Lil
#3125937
Dat is mij ook al overkomen. Hondlief uit pension ontsnapt en aan de wandel over de vluchtstrook van de A2... goddank op een zeer vroeg tijdstip.
Hondlief kwam een week na een flink bijtincident een hond tegen die een hoge houding aannam, hond weg en terug naar huis.

De eerste keer kon ik absoluut niets aan doen. De tweede keer had ik na 4 jaar totaal niet beseft dat zo iets zou kunnen gebeuren.
Door Cindy de Wolf
#3126055
Hope schreef: Die is flink aan de wandel gegaan dan... Jeetje.
Ooit een foto van laten maken om zeker te weten dat die chip het gewricht niet irriteerd? Ik zou er niet gerust op zijn  :-\
Nee geen foto maar ze heeft wel in die elleboog/oksel al 2 keer een tumor gehad. Toeval?? Ik kan er verder ook niet veel aan laten doen. Een gewricht open maken is ook niet zonder risico. Ogenschijnlijk heeft ze er geen last van.
Gebruikersavatar
Door Hope
#3126157
Cindy de Wolf schreef: Nee geen foto maar ze heeft wel in die elleboog/oksel al 2 keer een tumor gehad. Toeval?? Ik kan er verder ook niet veel aan laten doen. Een gewricht open maken is ook niet zonder risico. Ogenschijnlijk heeft ze er geen last van.
Nee, dat is ook weer zo.
Toeval? Nee, dat denk ik niet. Ik heb het bij paarden ook gehoord, tumoren rond de chip.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door