Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
#3468103
baileys schreef: di 13 feb 2024, 18:00 Iemand nog iets van Sonja gehoord? Ze is al heel lang niet online geweest :'(
Op 11 Dec heeft ze nog een bericht geschreven
Daarna niets meer
Door frodo quin
#3468104
Ik heb er ook al een paar keer aan gedacht. Ik hoop dat het is omdat ze zich goed genoeg voelt om fijne dingen met dierbaren te doen, maar ik vrees dat het zowat het tegenovergestelde is ☹️
Door Siberienne
#3468108
Inge en Bono schreef: zo 11 feb 2024, 16:54 ;D ik heb dat inderdaad al met de automatische ruitenwisser en verlichting op mijn auto, mag ik dat potverdikke zelf bepalen :biggrin2: ik rijd dus ook geen automaat: zelluf doen ::)
;D ;D ;D

Wij rijden een elektrische auto met heul veul toeters en bellen. En soms wordt ik er helemaal simpel van. Vooral de lane assist op smalle weggetjes waar alleen aan de zijkant strepen En inderdaad ineens afremmen zonder reden, zoals bij het inhalen van vrachtwagens, of als ‘ie denkt dat we op de andere weg rijden (de auto kiest op de gps altijd de weg met de laagste snelheid, en als ie dus verkeerd kiest denkt ie dat het 30 is ipv 50 bv)

Soms is het ook wel lekker en wordt je er een beetje lui van, zoals met file rijden, en een keer heeft het echt voorkomen dat ik een kind aanreed. Ik reed achteruit op een parkeerplaats, kind kwam op zo’n elektrische stepje achter mijn auto langs en ik had het echt niet gezien, toen was ik blij met de noodstop van de auto.
Door eelke
#3468180
frodo quin schreef: di 13 feb 2024, 20:42 Ik heb er ook al een paar keer aan gedacht. Ik hoop dat het is omdat ze zich goed genoeg voelt om fijne dingen met dierbaren te doen, maar ik vrees dat het zowat het tegenovergestelde is ☹️
Ja lastig dit he, met 'internetmensen' :-\
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3468245
Inge en Bono schreef: zo 11 feb 2024, 16:54 ;D ik heb dat inderdaad al met de automatische ruitenwisser en verlichting op mijn auto, mag ik dat potverdikke zelf bepalen :biggrin2: ik rijd dus ook geen automaat: zelluf doen ::)
pike schreef:Jemig daar gaat weer een wereld voor mij open. Maar ik weet het al. Als ik een nieuwe auto moet koop ik wel weer een ouderwets barrel. Auto's die zelf iets doen dat lijkt me echt 10x niks.

;D ;D

Automaat dat vind ik dan wel weer fijn hoor.

We hebben net een nieuwe honden auto met schakelbak, had automaat mogen zijn maar je kunt niet alles hebben. Voor de rest heeft ie wat minder toeters en bellen dan de Passat ( bedrijf lease) die heeft dus vanalles.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3468247
frodo quin schreef: di 13 feb 2024, 20:42 Ik heb er ook al een paar keer aan gedacht. Ik hoop dat het is omdat ze zich goed genoeg voelt om fijne dingen met dierbaren te doen, maar ik vrees dat het zowat het tegenovergestelde is ☹️
:-\ ja het ging niet heel goed, dan is geen nieuw niet automatisch goed nieuws, al hoop ik het wel
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3468333
Een klaag van Bobske en Billie Willie, we hebben best fijn gewandeld ook al waren we nog moe en vinden het echt niet erg om nat te worden, maar deze dag brengen wij wel verder op deze plaats en in deze stand door. Waag het niet dit plan te veranderen.
Ok, niet echt een klaag, maar meer een dreigement. Afbeelding

Eerst stress door spullen inpakken en een verder autoritje en dan ook Bobbie nog deels borstelen en knippen, meneer is moe en Billie past zich aan., want die had meer last van de stress.Afbeelding
Door smulpaap
#3468401
Charlie Angel schreef: zo 18 feb 2024, 13:22 Een klaag van Bobske en Billie Willie, we hebben best fijn gewandeld ook al waren we nog moe en vinden het echt niet erg om nat te worden, maar deze dag brengen wij wel verder op deze plaats en in deze stand door. Waag het niet dit plan te veranderen.
Ok, niet echt een klaag, maar meer een dreigement. Afbeelding

Eerst stress door spullen inpakken en een verder autoritje en dan ook Bobbie nog deels borstelen en knippen, meneer is moe en Billie past zich aan., want die had meer last van de stress.Afbeelding
Gelijk hebben jullie hoor :biggrin2:
Door hannabelgje
#3468404
smulpaap schreef:Wat is spiervlees toch bizar duur (geworden) :-X
In de supermarkt is het vaak goedkoper dan via een barf leverancier.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3468406

smulpaap schreef: Gelijk hebben jullie hoor :biggrin2:
Inmiddels zijn ze weer boven Jan. Komt mooi uit, want ze moeten ook weer gewassen worden en geschoren. Afbeelding
Al is dit vooral ook een klaag van het vrouwtje, want hoe hou je volledig rust en toch je honden netjes.Afbeelding
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3468410
hannabelgje schreef: ma 19 feb 2024, 12:05 In de supermarkt is het vaak goedkoper dan via een barf leverancier.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk
Het mijne komt ondertussen ook vnl van de poelier.
Kan niet anders... :'(
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door