Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3145000
Dit topic opgezocht omdat ik dacht dat het om een vaatwasser ging  ;D

Maar goed, onze vaatwasser draait met dat warme weer toch wel om de dag en het filter maak ik regelmatig schoon maar ondanks dat meurde hij  :-X. Omdat ik zeer tevreden ben over de schoonmaakzeep van Werfzeep voor het schoonmaken van aanrecht, wasbak enzo heb ik de binnenkant van de vaatwasser ingesmeerd met een sopje van schoonmaakzeep. Vaatdoekje natmaken, zeepje over het vaatdoekje wrijven en daarmee de vaatwasser ingesmeerd. Deze zeep geeft geen tot weinig sop maar reinigt wel zeer goed. Het filter heb ik er ook mee gesopt. De vaatwasser met een kort programma leeg laten draaien en voila vieze meur is weg  :D

Voor de wasmachine gaat dat minder makkelijk maar Werfzeep geeft een recept om van de schoonmaakzeep wasmiddel te maken en wil dat toch eens gaan proberen. Al is het alleen maar om de honden dekens te wassen en omdat ik het idee heb dat deze zeep echt goed reinigt.

Je zou ook een stukje schoonmaakzeep in een washandje/sok of iet dergelijks kunnen binden en dat mee laten draaien en kijken of dat effect heeft....

Barfplaats wordt gesponsord door