Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Angelique
#2977086
Lizzy schreef: Je dwaalt inderdaad af maar ik heb grappig genoeg soort gelijke dingen lopen bedenken. Ik zou ook niet naar Jomanda gaan (leeft die nog?) maar ik vind het verwonderlijk hoe we ons druk kunnen maken over keuzes die andere mensen maken.
Die leeft volgens mij nog wel. En als de media er niet zo'n issue van gemaakt had, had de rest van NL dat waarschijnlijk ook niet gedaan. Er zijn wel meer mensen die er heel bewust voor kiezen niet het reguliere circuit in te gaan en sommigen daarvan gaan dood. Dat de meesten die wel het reguliere circuit ingaan ook gewoon doodgaan, is dan maar bijzaak. Iemand moest de schuld krijgen van haar overlijden en in deze waren dat dus Jomanda en de niet-regulier-behandelend artsen.
Door Esther Q
#2977095
Angelique schreef: Die leeft volgens mij nog wel. En als de media er niet zo'n issue van gemaakt had, had de rest van NL dat waarschijnlijk ook niet gedaan. Er zijn wel meer mensen die er heel bewust voor kiezen niet het reguliere circuit in te gaan en sommigen daarvan gaan dood. Dat de meesten die wel het reguliere circuit ingaan ook gewoon doodgaan, is dan maar bijzaak. Iemand moest de schuld krijgen van haar overlijden en in deze waren dat dus Jomanda en de niet-regulier-behandelend artsen.
Voilà!
Door kakocavi
#2977096
Lizzy schreef: Je dwaalt inderdaad af maar ik heb grappig genoeg soort gelijke dingen lopen bedenken. Ik zou ook niet naar Jomanda gaan (leeft die nog?) maar ik vind het verwonderlijk hoe we ons druk kunnen maken over keuzes die andere mensen maken.
In het geval Jomanda begrijp ik dat heel goed. Die heeft gelogen tegen Sylvia dat ze geen kanker had maar alleen een infectie, en dat ze moest stoppen met reguliere behandeling om te genezen. Ik vind dat ze daarmee voor een groot deel verantwoordelijk is voor Sylvia's dood. Ze heeft misbruik gemaakt van een kwetsbaar iemand die maar al te graag wilde geloven dat ze niet ernstig ziek was. Wat mij betreft was Jomanda veroordeeld voor dood door schuld. Walgelijk mens dat ze is.
Laatst gewijzigd door kakocavi op zo 17 aug 2014, 19:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
#2977101
Angelique schreef: Die leeft volgens mij nog wel. En als de media er niet zo'n issue van gemaakt had, had de rest van NL dat waarschijnlijk ook niet gedaan. Er zijn wel meer mensen die er heel bewust voor kiezen niet het reguliere circuit in te gaan en sommigen daarvan gaan dood. Dat de meesten die wel het reguliere circuit ingaan ook gewoon doodgaan, is dan maar bijzaak. Iemand moest de schuld krijgen van haar overlijden en in deze waren dat dus Jomanda en de niet-regulier-behandelend artsen.
Very well said!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door